Pregled bibliografske jedinice broj: 575879
Psihometrijska analiza nacionalnih ispita provedenih u trećim razredima gimnazijskih i četverogodišnjih strukovnih škola školska godina 2007./2008.
Psihometrijska analiza nacionalnih ispita provedenih u trećim razredima gimnazijskih i četverogodišnjih strukovnih škola školska godina 2007./2008., 2009. (izvještaj).
CROSBI ID: 575879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihometrijska analiza nacionalnih ispita provedenih u trećim razredima gimnazijskih i četverogodišnjih strukovnih škola školska godina 2007./2008.
(Psychometric analysis of national exams in the third and fourth grade of secondary schools. School year 2007/2008.)
Autori
Buljan Culej, Jasminka ; Ćurković, Natalija ; Šabić, Josip
Izvornik
Psihometrijska analiza nacionalnih ispita provedenih u trećim razredima gimnazijskih i četverogodišnjih strukovnih škola / Jasminka Buljan Cule (gl.ur.) ; Zagreb : Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2009. ; ISSN 1847-3822 ; (Biblioteka Vanjsko vrednovanje obrazovanja)
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj
Godina
2009
Ključne riječi
psihometrijska analiza; nacionalni ispiti; srednje škole
(psychometric analysis; national exams; secondary schools)
Sažetak
Nakon provedbe nacionalnih ispita u svibnju 2008. godine, Istraživačko-razvojni odjel Centra proveo je psihometrijske analize svih ispita. Rezultati provedenih analiza predstavljeni su svakoj stručnoj radnoj skupini za onaj predmet za koji je ta skupina izrađivala ispit. Na temelju rezultata dobivenih nakon provedenih psihometrijskih analiza i rasprava provedenih s članovima stručnih radnih skupina koji su izrađivali ispite, proizlaze objašnjenja vezana uz psihometrijska i sadržajna obilježja pojedinih ispita, koja će biti prikazana u daljnjem tekstu. Cilj psihometrijske analize bio je utvrditi razinu unutarnje valjanosti svakoga pojedinačnoga ispita te obilježja svakoga pojedinoga zadatka. Ovakva analiza potrebna je radi utvrđivanja stupnja sigurnosti u to da su rezultati postignuti na nekome ispitu doista pravi pokazatelji znanja određenih nastavnih sadržaja. Nadalje, povratne informacije o obilježjima pojedinih zadataka i cjelokupnoga ispita važne su članovima stručnih radnih skupina kako bi mogli napredovati u izradbi novih zadataka i ispita.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Nacionalni centar