Pregled bibliografske jedinice broj: 575804
Lista za procjenu kvalitete zadataka
Lista za procjenu kvalitete zadataka // Suvremena psihologija, 13 (2010), 2; 257-273 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 575804 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lista za procjenu kvalitete zadataka
(Item quality review invetory)
Autori
Ćurković, Natalija ; Šabić, Josip ; Buljan Culej, Jasminka
Izvornik
Suvremena psihologija (1331-9264) 13
(2010), 2;
257-273
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
test znanja; osiguravanje kvalitete testa; metodološka recenzija testa
(knowledge test; test quality assurance; methodological review of test)
Sažetak
Sažetak Uvođenjem vanjskoga vrednovanja obrazovanja u hrvatski školski sustav, pojavila se potreba za metodološkom recenzijom zadataka i testova znanja te procjenom njihove kvalitete. Radi postizanja standarda kvalitete testovnih materijala, nužna je izrada jedinstvenoga sustava njihovoga recenziranja po uzoru na inozemnu praksu. Stoga su autori temeljem opsežnoga pregleda literature i uzimajući u obzir specifične zahtjeve hrvatskoga sustava vanjskoga vrednovanja izradili jedinstvenu Listu za procjenu kvalitete zadataka (LPKZ). Pomoću ovoga instrumenta moguća je standardizirana metodološka recenzija testova znanja, ali i ostalih mjernih instrumenata koji se koriste u društvenim istraživanjima. U članku se nalazi detaljan opis čestica instrumenta te upute za uporabu kao i mogućnosti njegove primjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Nacionalni centar
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus