Pregled bibliografske jedinice broj: 575693
Je li potreban novi okvir upravljanja internetskim marketingom?
Je li potreban novi okvir upravljanja internetskim marketingom? // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 2; 263-279 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 575693 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Je li potreban novi okvir upravljanja internetskim marketingom?
(Do we need a new framework for managing Internet marketing activities?)
Autori
Škare, Vatroslav
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 23
(2011), 2;
263-279
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
internetski marketing; upravljanje marketingom; marketinški miks
(Internet marketing; marketing management; marketing mix)
Sažetak
Intenzivna primjena interneta za provođenje marketinških aktivnosti počela je prije petnaest godina, što je dovelo do razvoja internetskog marketinga kao posebnog područja u marketinškoj teoriji i praksi. Tijekom toga razdoblja značajno je porasla prihvaćenost interneta, kao i njegove tehnološke mogućnosti, što je utjecalo na brz razvoj novih marketinških metoda i tehnika koje poduzeća mogu primjenjivati u elektroničkom okruženju. Primjena internetskog marketinga pred marketinške stručnjake stalno postavlja nove izazove, a jedan od njih jest potreba za poznavanjem i razumijevanjem raspona aktivnosti internetskog marketinga. Cilj je rada ponuditi uvid u trenutni raspon aktivnosti internetskog marketinga i konceptualni okvir za upravljanje aktivnostima internetskog marketinga. Prikazan je razvoj internetskog marketinga te su definirani osnovni pojmovi kojima se određuju marketinške aktivnosti u elektroničkom okruženju. Naglašeno je u kojoj mjeri nova uloga potrošača u elektroničkom okruženju utječe na nastanak novih područja marketinškog djelovanja na internetu. Aktivnosti internetskog marketinga koje se danas primjenjuju u poslovnoj praksi prikazane su kroz koncept marketinškog miksa. Konačno, detaljnim pregledom i analizom dostupnih doprinosa o internetskom marketingu, predloženi su elementi koji bi činili modificirani okvir upravljanja internetskom marketingom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- Central and East European Online Library - CEEOL
- SCOPUS
- EBSCO