Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 575693

Je li potreban novi okvir upravljanja internetskim marketingom?


Škare, Vatroslav
Je li potreban novi okvir upravljanja internetskim marketingom? // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 2; 263-279 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 575693 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Je li potreban novi okvir upravljanja internetskim marketingom?
(Do we need a new framework for managing Internet marketing activities?)

Autori
Škare, Vatroslav

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 23 (2011), 2; 263-279

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
internetski marketing; upravljanje marketingom; marketinški miks
(Internet marketing; marketing management; marketing mix)

Sažetak
Intenzivna primjena interneta za provođenje marketinških aktivnosti počela je prije petnaest godina, što je dovelo do razvoja internetskog marketinga kao posebnog područja u marketinškoj teoriji i praksi. Tijekom toga razdoblja značajno je porasla prihvaćenost interneta, kao i njegove tehnološke mogućnosti, što je utjecalo na brz razvoj novih marketinških metoda i tehnika koje poduzeća mogu primjenjivati u elektroničkom okruženju. Primjena internetskog marketinga pred marketinške stručnjake stalno postavlja nove izazove, a jedan od njih jest potreba za poznavanjem i razumijevanjem raspona aktivnosti internetskog marketinga. Cilj je rada ponuditi uvid u trenutni raspon aktivnosti internetskog marketinga i konceptualni okvir za upravljanje aktivnostima internetskog marketinga. Prikazan je razvoj internetskog marketinga te su definirani osnovni pojmovi kojima se određuju marketinške aktivnosti u elektroničkom okruženju. Naglašeno je u kojoj mjeri nova uloga potrošača u elektroničkom okruženju utječe na nastanak novih područja marketinškog djelovanja na internetu. Aktivnosti internetskog marketinga koje se danas primjenjuju u poslovnoj praksi prikazane su kroz koncept marketinškog miksa. Konačno, detaljnim pregledom i analizom dostupnih doprinosa o internetskom marketingu, predloženi su elementi koji bi činili modificirani okvir upravljanja internetskom marketingom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Škare, Vatroslav
Je li potreban novi okvir upravljanja internetskim marketingom? // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 2; 263-279 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Škare, V. (2011) Je li potreban novi okvir upravljanja internetskim marketingom?. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2), 263-279.
@article{article, author = {\v{S}kare, Vatroslav}, year = {2011}, pages = {263-279}, keywords = {internetski marketing, upravljanje marketingom, marketin\v{s}ki miks}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {23}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Je li potreban novi okvir upravljanja internetskim marketingom?}, keyword = {internetski marketing, upravljanje marketingom, marketin\v{s}ki miks} }
@article{article, author = {\v{S}kare, Vatroslav}, year = {2011}, pages = {263-279}, keywords = {Internet marketing, marketing management, marketing mix}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {23}, number = {2}, issn = {0353-4790}, title = {Do we need a new framework for managing Internet marketing activities?}, keyword = {Internet marketing, marketing management, marketing mix} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • SCOPUS
  • EBSCO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font