Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 575602

Jezična manipulacija: reklamna retorika


Jozić, Ivana; Rakovac, Alisa
Jezična manipulacija: reklamna retorika // Jezična politika i jezična stvarnost - Language Policy and Language Reality / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2009. str. 370-377 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 575602 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezična manipulacija: reklamna retorika
(Manipulation in Language: Rhetorics of Advertisements)

Autori
Jozić, Ivana ; Rakovac, Alisa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Jezična politika i jezična stvarnost - Language Policy and Language Reality / Granić, Jagoda - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2009, 370-377

ISBN
978-953-7494-02-5

Skup
Jezična politika i jezična stvarnost - Language Policy and Language Reality

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.05.2008. - 26.05.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
reklame; stilska sredstva; ekspresivnost iskaza
(advertisements; rhetorical tropes; expressivity)

Sažetak
Istražuje se jezik reklamnih poruka za banke, osiguravajuća društva i farmaceutske proizvode s obzirom na uporabu stilskih sredstava. Rad pruža dokaze o činjenici da jezik reklama zbog svog komunikativnog profila spada u pisanorazgovorni jezik, a poseban se naglasak stavlja na ekspresivnost iskaza i njegovu perzuazivnu funkciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivana Jozić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jozić, Ivana; Rakovac, Alisa
Jezična manipulacija: reklamna retorika // Jezična politika i jezična stvarnost - Language Policy and Language Reality / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2009. str. 370-377 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jozić, I. & Rakovac, A. (2009) Jezična manipulacija: reklamna retorika. U: Granić, J. (ur.)Jezična politika i jezična stvarnost - Language Policy and Language Reality.
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Ivana and Rakovac, Alisa}, editor = {Grani\'{c}, J.}, year = {2009}, pages = {370-377}, keywords = {reklame, stilska sredstva, ekspresivnost iskaza}, isbn = {978-953-7494-02-5}, title = {Jezi\v{c}na manipulacija: reklamna retorika}, keyword = {reklame, stilska sredstva, ekspresivnost iskaza}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Ivana and Rakovac, Alisa}, editor = {Grani\'{c}, J.}, year = {2009}, pages = {370-377}, keywords = {advertisements, rhetorical tropes, expressivity}, isbn = {978-953-7494-02-5}, title = {Manipulation in Language: Rhetorics of Advertisements}, keyword = {advertisements, rhetorical tropes, expressivity}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font