Pregled bibliografske jedinice broj: 575602
Jezična manipulacija: reklamna retorika
Jezična manipulacija: reklamna retorika // Jezična politika i jezična stvarnost - Language Policy and Language Reality / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2009. str. 370-377 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 575602 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezična manipulacija: reklamna retorika
(Manipulation in Language: Rhetorics of Advertisements)
Autori
Jozić, Ivana ; Rakovac, Alisa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Jezična politika i jezična stvarnost - Language Policy and Language Reality
/ Granić, Jagoda - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2009, 370-377
ISBN
978-953-7494-02-5
Skup
Jezična politika i jezična stvarnost - Language Policy and Language Reality
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.05.2008. - 26.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
reklame; stilska sredstva; ekspresivnost iskaza
(advertisements; rhetorical tropes; expressivity)
Sažetak
Istražuje se jezik reklamnih poruka za banke, osiguravajuća društva i farmaceutske proizvode s obzirom na uporabu stilskih sredstava. Rad pruža dokaze o činjenici da jezik reklama zbog svog komunikativnog profila spada u pisanorazgovorni jezik, a poseban se naglasak stavlja na ekspresivnost iskaza i njegovu perzuazivnu funkciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija