Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 575600

"Neobični" slogani reklamnih poruka


Jozić Ivana, Mahmutović-Rakovac, Alisa
"Neobični" slogani reklamnih poruka // Riječ : časopis za slavensku filologiju, 14 (2008), 2; 43-56 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 575600 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
"Neobični" slogani reklamnih poruka
("Unusual" slogans of the advertisements)

Autori
Jozić Ivana, Mahmutović-Rakovac, Alisa

Izvornik
Riječ : časopis za slavensku filologiju (1330-917X) 14 (2008), 2; 43-56

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
reklame; stilska sredstva; slogan; struktura teksta reklame; funkcije reklama
(advertisements; rhetorical tropes; slogan; structure and function of advertisements)

Sažetak
Rad pokušava objasniti način funkcioniranja reklama u našoj kulturi. U središtu su rada različita sredstva kojima su ove jezične strukture kao suvremeni mediji ostvarena. Uzorci građe prikupljeni su iz hrvatskih i bosanskohercegovačkih časopisa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Jozić Ivana, Mahmutović-Rakovac, Alisa
"Neobični" slogani reklamnih poruka // Riječ : časopis za slavensku filologiju, 14 (2008), 2; 43-56 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Jozić Ivana, Mahmutović-Rakovac, Alisa (2008) "Neobični" slogani reklamnih poruka. Riječ : časopis za slavensku filologiju, 14 (2), 43-56.
@article{article, year = {2008}, pages = {43-56}, keywords = {reklame, stilska sredstva, slogan, struktura teksta reklame, funkcije reklama}, journal = {Rije\v{c} : \v{c}asopis za slavensku filologiju}, volume = {14}, number = {2}, issn = {1330-917X}, title = {"Neobi\v{c}ni" slogani reklamnih poruka}, keyword = {reklame, stilska sredstva, slogan, struktura teksta reklame, funkcije reklama} }
@article{article, year = {2008}, pages = {43-56}, keywords = {advertisements, rhetorical tropes, slogan, structure and function of advertisements}, journal = {Rije\v{c} : \v{c}asopis za slavensku filologiju}, volume = {14}, number = {2}, issn = {1330-917X}, title = {"Unusual" slogans of the advertisements}, keyword = {advertisements, rhetorical tropes, slogan, structure and function of advertisements} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font