Pregled bibliografske jedinice broj: 575600
"Neobični" slogani reklamnih poruka
"Neobični" slogani reklamnih poruka // Riječ : časopis za slavensku filologiju, 14 (2008), 2; 43-56 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 575600 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Neobični" slogani reklamnih poruka
("Unusual" slogans of the advertisements)
Autori
Jozić Ivana, Mahmutović-Rakovac, Alisa
Izvornik
Riječ : časopis za slavensku filologiju (1330-917X) 14
(2008), 2;
43-56
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
reklame; stilska sredstva; slogan; struktura teksta reklame; funkcije reklama
(advertisements; rhetorical tropes; slogan; structure and function of advertisements)
Sažetak
Rad pokušava objasniti način funkcioniranja reklama u našoj kulturi. U središtu su rada različita sredstva kojima su ove jezične strukture kao suvremeni mediji ostvarena. Uzorci građe prikupljeni su iz hrvatskih i bosanskohercegovačkih časopisa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek