Pregled bibliografske jedinice broj: 575497
Društveno odgovorno poslovanje - Analiza vodećih trgovaca hranom u Republici Hrvatskoj
Društveno odgovorno poslovanje - Analiza vodećih trgovaca hranom u Republici Hrvatskoj // PROMJENE U TRGOVINI NA MALO U HRVATSKOJ / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 109-124
CROSBI ID: 575497 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorno poslovanje - Analiza vodećih trgovaca hranom u Republici Hrvatskoj
(Corporate Social Responsibility - Analysis of the leading food retailers in Croatia)
Autori
Sutić, Ines ; Lazibat, Tonći ; Baković, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
PROMJENE U TRGOVINI NA MALO U HRVATSKOJ
Urednik/ci
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
109-124
ISBN
978-953-6025-50-3
Ključne riječi
društvena odgovornost, trgovina, analiza sadržaja, Republika Hrvatska
(social responsibility, trade, content analysis, Croatia)
Sažetak
Društveno odgovorno poslovanje (DOP) postaje jedno od najvažnijih pitanja u današnjem poslovnom okruženju budući da sve više organizacija nastoji integrirati društvenu odgovornost i brigu o okolišu u svakodnevno poslovanje. U skladu s time se i trgovci hranom sve više opredjeljuju za DOP, dijelom zbog sve izraženije svijesti potrošača o problemu održivosti, a dijelom zbog utjecaja DOP na poslovne rezultate i ugled poduzeća. Trgovina hranom važna je sastavnica distributivne trgovine koja je izuzetno značajna za gospodarstvo Republike Hrvatske. Stoga, je cilj ovog rada ispitati u kojoj je mjeri društvena odgovornost prisutna u izjavama vodećih trgovaca hranom u Republici Hrvatskoj objavljenim na njihovim Internet stranicama. Okvir istraživanja su načela DOP i procesi vezani uz DOP. Primjenom metode interpretativne analize sadržaja Internetskih stranica vodećih trgovaca hranom prepoznate su definicije i značenja koja se pridaju društvenoj odgovornosti. Rezultati ovog rada upućuju na zaključak da društvena odgovornost još uvijek nije u dovoljnoj mjeri prisutna u izjavama vodećih trgovaca hranom u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb