Pregled bibliografske jedinice broj: 575328
Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mišljenja javnosti
Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mišljenja javnosti // KVALITETA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST / Miroslav Drljača (ur.).
Zagreb, 2012. str. 487-499 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 575328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mišljenja javnosti
(The Role of the Trust in the Media in Informing and Creating Public Opinion)
Autori
Mujić Nihada ; Mikrut Martina ; Legčević Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
KVALITETA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST
/ Miroslav Drljača - Zagreb, 2012, 487-499
ISBN
978-953-57036-0-0
Skup
KVALITETA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST
Mjesto i datum
Solin, Hrvatska, 15.03.2012. - 16.03.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
MEDIJI; POVJERENJE; KVALITETA
(media; trust; quality)
Sažetak
Promatrajući medije kao sustav javnoga informiranja, izostavljajući uloge medija poput uloge obrazovanja, znanstvenog i kulturnog prosvjećivanja te zabave ; u vremenu kada uz tiskane medije, radio i televiziju, ulogu informiranja značajno preuzima internet, postavlja se pitanje percepcije kvalitete pojedinog medija od strane opće populacije u RH.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
111-1111174-0935 - Javni menadžment-upravljanje kvalitetom usluga (Mujić, Nihada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek