Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 575328

Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mišljenja javnosti


Mujić Nihada; Mikrut Martina; Legčević Jelena
Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mišljenja javnosti // KVALITETA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST / Miroslav Drljača (ur.).
Zagreb, 2012. str. 487-499 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 575328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mišljenja javnosti
(The Role of the Trust in the Media in Informing and Creating Public Opinion)

Autori
Mujić Nihada ; Mikrut Martina ; Legčević Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
KVALITETA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST / Miroslav Drljača - Zagreb, 2012, 487-499

ISBN
978-953-57036-0-0

Skup
KVALITETA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST

Mjesto i datum
Solin, Hrvatska, 15.03.2012. - 16.03.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
MEDIJI; POVJERENJE; KVALITETA
(media; trust; quality)

Sažetak
Promatrajući medije kao sustav javnoga informiranja, izostavljajući uloge medija poput uloge obrazovanja, znanstvenog i kulturnog prosvjećivanja te zabave ; u vremenu kada uz tiskane medije, radio i televiziju, ulogu informiranja značajno preuzima internet, postavlja se pitanje percepcije kvalitete pojedinog medija od strane opće populacije u RH.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
111-1111174-0935 - Javni menadžment-upravljanje kvalitetom usluga (Mujić, Nihada, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Mujić Nihada; Mikrut Martina; Legčević Jelena
Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mišljenja javnosti // KVALITETA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST / Miroslav Drljača (ur.).
Zagreb, 2012. str. 487-499 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mujić Nihada, Mikrut Martina & Legčević Jelena (2012) Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mišljenja javnosti. U: Miroslav Drljača (ur.)KVALITETA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST.
@article{article, year = {2012}, pages = {487-499}, keywords = {MEDIJI, POVJERENJE, KVALITETA}, isbn = {978-953-57036-0-0}, title = {Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mi\v{s}ljenja javnosti}, keyword = {MEDIJI, POVJERENJE, KVALITETA}, publisherplace = {Solin, Hrvatska} }
@article{article, year = {2012}, pages = {487-499}, keywords = {media, trust, quality}, isbn = {978-953-57036-0-0}, title = {The Role of the Trust in the Media in Informing and Creating Public Opinion}, keyword = {media, trust, quality}, publisherplace = {Solin, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font