Pregled bibliografske jedinice broj: 575098
Utjecaj socijalnog statusa i inteligencije na povezanost obrazovanja i koordinacije pokreta
Utjecaj socijalnog statusa i inteligencije na povezanost obrazovanja i koordinacije pokreta // Kineziologija : međunarodni znanstveni časopis iz područja kineziologije i sporta, 12 (1981), 1-2; 83-86 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 575098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj socijalnog statusa i inteligencije na
povezanost obrazovanja i koordinacije pokreta
(The effect of social status and intelligence on
the correlation between education and movement
coordination)
Autori
Momirović, Konstantin ; Hošek, Ankica ; Bosnar, Ksenija
Izvornik
Kineziologija : međunarodni znanstveni časopis iz područja kineziologije i sporta (0351-1057) 12
(1981), 1-2;
83-86
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
obrazovanje i koordinacija pokreta ; biparcijalna kanonička korelacijska analize ; utjecaj socijalnog statusa i inteligencije
(Educationa and movement coordination ; Bipartial canonical correlation analysis ; Influence of social statuts and intelligence)
Sažetak
Nakon parcijalizacije utjecaja kognitivnih sposobnosti na rezultate u testovima koordinacije pokreta, te parcijalizacije utjecaja socijalnih i ekonomskih činilaca na razinu naobrazbe i drugih aktualnih statusnih karakteristika, povezanost između ovih karakteristika i koordinacije postaje statistički beznačajna. Čini se da se ovaj rezultat može pripisati subliminalnom intenzitetu podražaja koje izaziva slabo programiran, loše koordiniran i neadekvatno provođena nastava tjelesnog odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Kineziologija
Napomena
Abstract: After partialisation of the effect of
cognitive abilities on results in tests of
movement coordination and partialization of the
effects of social and economic factors upon the
level of education and other present status
characteristics, the correlation between these
characteristics and co-ordination becomes
statistically insignificant. This results seems
to be attributable to the subliminal intensity
of stimuli caused by poorly programmed, badlly
controlled and inadequately tought physical
education.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- PsychINFO
- PsycLit (Psychological Abstracts)