Pregled bibliografske jedinice broj: 575056
Obrazovni ishodi u nastavi glazbe na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu
Obrazovni ishodi u nastavi glazbe na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu // Croatian Journal of Education / Prskalo, I. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 575056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovni ishodi u nastavi glazbe na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu
(Educational outcomes of music education on Faculty of teacher education in Zagreb)
Autori
Atanasov Piljek, Diana ; Topolovac, Igor ; Prohaska Žnidarić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Croatian Journal of Education
/ Prskalo, I. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011
Skup
Glazbeni umjetničko-znanstveni skup
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovni ishodi; nastava glazbe; kompetencije
(educational outcomes; music teaching; competences)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li studenti s boljim ocjenama na završnom ispitu kolegija Metodika glazbene kulture kompetentniji učitelji u nastavi glazbe. U istraživanju je sudjelovalo 30 diplomiranih učitelja/ica razredne nastave s najviše 5 godina radnog staža. Kompetencije su podijeljene u 5 kategorija: kompetencija u nastavnom području pjevanja i sviranja, kompetencija u nastavnom području slušanja glazbe, kompetencija u nastavnom području glazbene kreativnosti, kompetencija iz područja metodike i kompetencija iz područja estetskog odgoja. Podaci su prikupljeni metodom prikupljanja podataka iz postojeće dokumentacije te sustavnim promatranjem nastavnog sata glazbene kulture. Prisustvovali smo nastavi glazbene kulture u nižim razredima osnovne škole, diplomiranih učitelja/ica razredne nastave Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Nismo utvrdili značajnu povezanost ispitnih elemenata kolegija Metodika glazbene kulture i kompetencija u nastavi glazbe, vidljivih u nastavnoj praksi. Rezultati upućuju na potrebu veće pozornosti razvoju elemenata točne intonacije i ritma u nastavi glazbe na Učiteljskom fakultetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija