Pregled bibliografske jedinice broj: 574996
Analizom potreba do učinkovitog poučavanja komunikacijske kompetencije
Analizom potreba do učinkovitog poučavanja komunikacijske kompetencije // Lingvistika javne komunikacije: komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika / Pavičić Takač, Višnja ; Bagarić, Vesna ; Brdar, Mario ; Omazić, Marija (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 33-43 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 574996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analizom potreba do učinkovitog poučavanja komunikacijske kompetencije
(Through needs analysis towards effective teaching of communicative competence)
Autori
Rogulj, Jasmina ; Čizmić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Lingvistika javne komunikacije: komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika
/ Pavičić Takač, Višnja ; Bagarić, Vesna ; Brdar, Mario ; Omazić, Marija - Osijek : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 33-43
ISBN
978-953-645-697-0
Skup
Lingvistika javne komunikacije
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 22.05.2008. - 24.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
analiza potreba ; engleski jezik struke ; komunikacijska kompetencija
(needs analysis ; English for Specific Purposes ; communicative competence)
Sažetak
Uvođenje komunikacijskog pristupa u poučavanje engleskog jezika 70-ih godina prošloga stoljeća i današnji nezaustavljivi proces globalizacije nameću potrebu za razvojem komunikacijske kompetencije u svrhu postizanja konkurentnosti na tržištu rada. Iz navedenoga proizlazi da je poučavanje komunikacijske kompetencije unutar jezika struke neophodno. U izlaganju će se predstaviti rezultati istraživanja provedenog među studentima stručnih studija u Splitu. Cilj istraživanja je ustanoviti u kojoj mjeri udžbenici korišteni u nastavi engleskoga jezika odgovaraju stvarnim potrebama studenata. U tu svrhu je sastavljen upitnik kojim će se steći uvid u njihove stavove prema važnosti korištenja jezika u ciljnim situacijama. Udžbenici su evaluirani prema kriterijima Penny Ur (1996). Dobiveni rezultati primijenit će se u izradi kurikuluma za engleski jezik struke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije