Pregled bibliografske jedinice broj: 574890
"Re-appropriating Identity in Contemporary Native American Performance and Installation Art"
"Re-appropriating Identity in Contemporary Native American Performance and Installation Art" // Translatologia Pannonica III / Lendvai, Endre, Wolosz Robert (ur.).
Pečuh: PTE BTK FKK, 2012. str. 303-311 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 574890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Re-appropriating Identity in Contemporary Native American Performance and Installation Art"
Autori
Runtić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Translatologia Pannonica III
/ Lendvai, Endre, Wolosz Robert - Pečuh : PTE BTK FKK, 2012, 303-311
Skup
Dialogue of Cultures in a Multilingual Europe
Mjesto i datum
Pečuh, Mađarska, 15.10.2010. - 16.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
James Luna; Native American; intercultural; self-stereotyping; subversion
Sažetak
Kao prilog interkulturalnom razumijevanju, ovaj se rad bavi kontroverznom problematikom indijanskog identiteta i prikaza u popularnoj kulturi. Analizirajući djelo indijanskog konceptualnog umjetnika Jamesa Lune, rad posvećuje pozornost procesu međukulturalnog posredovanja i dekonstrukcije popularnih povijesno i ideološki uvjetovanih paradigmi etniciteta u djelima suvremenih indijanskih umjetnika i pisaca. Rabeći tehnike auto-etnografije, parodije i humora te suočavajući multimedijalne i vizualne umjetnosti i predmete iz dominantne kulture, Lunini performansi i instalacije upućuju na kompleksnost domorodačkog identiteta, njegovu distorziju, simbolizaciju i komodifikaciju u dominantnoj kulturi. Polazeći od Bhabhine definicije hibridnost i Vizenorovih koncepata trickster, survivance i postindian, ova se analiza usredotočuje na subverzivne i interkulturalne aspekte Lunina auto-etnografskog projekta.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija