Pregled bibliografske jedinice broj: 574865
Motivacija i strategije učenja u ovladavanju engleskim jezikom prometne struke
Motivacija i strategije učenja u ovladavanju engleskim jezikom prometne struke // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 40 (2011), 7-26 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 574865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija i strategije učenja u ovladavanju engleskim jezikom prometne struke
(Motivation and language learning strategies in learning English for specific purposes)
Autori
Tabak (Jakovac), Mihaela ; Pavić, Antonija
Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 40
(2011);
7-26
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
engleski jezik; motivacija; strani jezik struke; strategije učenja
(English for specific purposes (ESP); learner strategies; motivation)
Sažetak
Polazeći od hipoteze da je kontekst u kojem se ovladava inim jezikom jedan od ključnih čimbenika koji mogu utjecati na motivaciju i upotrebu strategija učenja, cilj našeg istraživanja bio je istražiti povezanost tih dvaju faktora u kontekstu usvajanja engleskog jezika struke, te ispitati koriste li motiviraniji studenti više strategija od onih manje motiviranih. Uzorak je uključio nešto više od dvjesto studenata prve godine Fakulteta prometnih znanosti u Zagrebu. Motivaciju smo ispitali pomoću Upitnika o motivaciji (Mihaljević Djigunović, 1998), a podatke o upotrebi strategija učenja prikupili smo upitnikom SILL (Oxford, 1990). Korelacijskom analizom utvrđena je značajna povezanost motivacije i strategija učenja. Dobiveni rezultati potvrđuju i značajnu razliku u motivaciji i upotrebi strategija kod ispitanika kojima će engleski jezik više trebati u daljnjem školovanju i struci.
Izvorni jezik
Hrvatski