Pregled bibliografske jedinice broj: 574793
Hiperaktivno dijete i učenje stranoga jezika
Hiperaktivno dijete i učenje stranoga jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 38 (2009), 3; 263-275 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 574793 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hiperaktivno dijete i učenje stranoga jezika
(ADHD child and foreign language learning)
Autori
Čizmić, Ivana
Izvornik
Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku (0351-0840) 38
(2009), 3;
263-275
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
deficit pažnje / hiperaktivni poremećaj ; hiperaktivno dijete ; uloga učitelja ; pravila u poučavanju
(attention deficit / hyperactivity disorder ; ADHD child ; teacher's role ; teaching rules)
Sažetak
Svrha ovog rada je ukazati na problem djece s poremećajem pažnje. Postavljaju se sljedeća pitanja: što se podrazumijeva pod pojmom hiperaktivni poremećaj , tko je hiperaktivno dijete i koje su njegove karakteristike, koji su simptomi hiperaktivnosti i što uzrokuje ovaj poremećaj. Budući da pravi problemi ove djece i njihovih roditelja počinju polaskom u školu, uloga učitelja je ključna kako bi se hiperaktivno dijete što uspješnije prilagodilo zahtjevima školskog sustava. Osim toga, učitelj uvelike utječe na djetetovo samopouzdanje. Kako bi učitelji hiperaktivnim učenicima olakšali proces zapamćivanja i učenja u nastavi stranoga jezika, trebaju slijediti određena pravila u poučavanju. Važno je svakom učeniku pristupiti individualno te odabrati one postupke koji učenicima mogu pomoći da se ne osjećaju manje vrijednima i da uspješno usvoje potrebna znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Profili:
Ivana Cizmic
(autor)