Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 574793

Hiperaktivno dijete i učenje stranoga jezika


Čizmić, Ivana
Hiperaktivno dijete i učenje stranoga jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 38 (2009), 3; 263-275 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 574793 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hiperaktivno dijete i učenje stranoga jezika
(ADHD child and foreign language learning)

Autori
Čizmić, Ivana

Izvornik
Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku (0351-0840) 38 (2009), 3; 263-275

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
deficit pažnje / hiperaktivni poremećaj ; hiperaktivno dijete ; uloga učitelja ; pravila u poučavanju
(attention deficit / hyperactivity disorder ; ADHD child ; teacher's role ; teaching rules)

Sažetak
Svrha ovog rada je ukazati na problem djece s poremećajem pažnje. Postavljaju se sljedeća pitanja: što se podrazumijeva pod pojmom hiperaktivni poremećaj , tko je hiperaktivno dijete i koje su njegove karakteristike, koji su simptomi hiperaktivnosti i što uzrokuje ovaj poremećaj. Budući da pravi problemi ove djece i njihovih roditelja počinju polaskom u školu, uloga učitelja je ključna kako bi se hiperaktivno dijete što uspješnije prilagodilo zahtjevima školskog sustava. Osim toga, učitelj uvelike utječe na djetetovo samopouzdanje. Kako bi učitelji hiperaktivnim učenicima olakšali proces zapamćivanja i učenja u nastavi stranoga jezika, trebaju slijediti određena pravila u poučavanju. Važno je svakom učeniku pristupiti individualno te odabrati one postupke koji učenicima mogu pomoći da se ne osjećaju manje vrijednima i da uspješno usvoje potrebna znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije

Profili:

Avatar Url Ivana Cizmic (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čizmić, Ivana
Hiperaktivno dijete i učenje stranoga jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 38 (2009), 3; 263-275 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Čizmić, I. (2009) Hiperaktivno dijete i učenje stranoga jezika. Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 38 (3), 263-275.
@article{article, author = {\v{C}izmi\'{c}, Ivana}, year = {2009}, pages = {263-275}, keywords = {deficit pa\v{z}nje / hiperaktivni poreme\'{c}aj, hiperaktivno dijete, uloga u\v{c}itelja, pravila u pou\v{c}avanju}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za primijenjenu lingvistiku}, volume = {38}, number = {3}, issn = {0351-0840}, title = {Hiperaktivno dijete i u\v{c}enje stranoga jezika}, keyword = {deficit pa\v{z}nje / hiperaktivni poreme\'{c}aj, hiperaktivno dijete, uloga u\v{c}itelja, pravila u pou\v{c}avanju} }
@article{article, author = {\v{C}izmi\'{c}, Ivana}, year = {2009}, pages = {263-275}, keywords = {attention deficit / hyperactivity disorder, ADHD child, teacher's role, teaching rules}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za primijenjenu lingvistiku}, volume = {38}, number = {3}, issn = {0351-0840}, title = {ADHD child and foreign language learning}, keyword = {attention deficit / hyperactivity disorder, ADHD child, teacher's role, teaching rules} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font