Pregled bibliografske jedinice broj: 574783
Računalni programi „Kineziološka kultura“ kao pomoćno sredstvo individualizacije rada u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi
Računalni programi „Kineziološka kultura“ kao pomoćno sredstvo individualizacije rada u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi // Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010. str. 342-347 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 574783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalni programi „Kineziološka kultura“ kao pomoćno sredstvo individualizacije rada u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi
(Computer programs "Physical education" as an aid in physical education process individualization)
Autori
Neljak, Boris ; Markuš, Damir ; Siladi, Robert
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010, 342-347
Skup
19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 22.06.2010. - 26.06.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
računalni program; tjelesna i zdravstvena kultura; kineziologija
(computer program; physical education; kinesiology)
Sažetak
Računalni programi „Kineziološka kultura – Osnovna škola, predmetna nastava“ i „Kineziološka kultura – Srednja škola“ mogu biti od velike pomoći svim stručnjacima kineziolozima koji rade u području edukacije. Mogućnosti i potencijal koji programi pružaju, kao što su između ostalog, i statistička obrada podataka, planiranje i programiranje nastave te korištenje velike baze kinezioloških znanja, omogućit će učiteljima i nastavnicima tjelesne i zdravstvene kulture da što kvalitetnije obavljaju svoj zahtjevan posao i da se što više približe zahtjevima individualizacije u radu s učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija