Pregled bibliografske jedinice broj: 574756
Dijagnostika u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu
Dijagnostika u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu // Zbornik radova 20. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske / Findak, V. (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2011. str. 118-123 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 574756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dijagnostika u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu
(Diagnostic in Physical Education teaching at Faculty of Science on University of Zagreb)
Autori
Fučkar Reichel, Ksenija ; Gošnik, Jelka ; Vulić, Jure
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 20. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske
/ Findak, V. - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2011, 118-123
ISBN
978-953-95082-7-0
Skup
"Dijagnostika u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije"
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 21.06.2011. - 25.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dijagnostika; tjelesna i zdravstvena kultura; rekreacija
(diagnostic; Physical Education; recreation)
Sažetak
Cilj je ovog rada bio utvrditi postoji li značajna razlika kod studenata Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koji se danas bave nekom sportsko-rekreativnom aktivnošću od onih koji se ne bave i koji su to faktori koji na to utječu od ponuđenih pitanja. Uzorak ispitanika činili su studenti 1. godine studija Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, ukupno 574 studenta, od čega 372 studentice i 175 studenti, u akademskoj godini 2010/2011. Provedena je neanonimna anketa koja se godinama koristi za potrebe i organizaciju nastave kolegija Tjelesna i zdravstvena kultura koju su studenti dobrovoljno ispunili. Studetni su odgovorili na više skupina pitanja od kojih važna za ovo istraživanje su: način bavljenja sportsko- rekreativnim aktivnostima u zadnjih mjesec dana, tjelesna aktivnost u srednjoj školi, dosadašnje bavljenje sportom, sadašnje bavljenje sportom, broj sati sportske aktivnosti tjedno, sredina iz koje studenti dolaze i početak bavljenja sportom. Deskriptivna statistika korištena je za određivanje frekvencija i postotaka pojedine varijable u ukupnoj populaciji te s obzirom na spol ispitanika. Analiza varijance je korištena za utvrđivanje razlike u srednjim vrijednostima varijabli grupiranih s obzirom na spol i studijsku grupu. Rezultati su pokazali da statistički značajan doprinos imaju varijable tjelesna aktivnost u srednjoj školi, sredina iz koje studenti dolaze i dosadašnje bavljenje sportom, na studente/ice Prirodoslovno- matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koji se bave sportsko- rekreativnim aktivnostima za vrijeme studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
034-0342282-2325 - Značaj razine tjelesne aktivnosti u prevenciji kroničnih srčanožilnih bolesti (Mišigoj-Duraković, Marjeta, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb