Pregled bibliografske jedinice broj: 574717
Pedagogijska znanost i putokazi razvitka u 21. stoljeću
Pedagogijska znanost i putokazi razvitka u 21. stoljeću // Napredak (Zagreb), 140 (1999), 4; 425-436 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 574717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagogijska znanost i putokazi razvitka u 21. stoljeću
(Pedagogical Science and the Signposts of Development in the 2lst Century)
Autori
Vukasović, Ante
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 140
(1999), 4;
425-436
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
odgoj; pedagogija; vrijednosti; kritičko razmatranje; vizija budućnosti
(education; pedagogy; values; critical review; vision of the future)
Sažetak
Autor kritički razmatra preusko empirijsko i pozitivističko poimanje znanosti, prema kojima se ona bavi činjenicama, deskripcijom, samo spoznajnom sastavnicom, a zapostavlja vrijednosti i vrijednosno-etičku sastavnicu života, bez koje život gubi smisao i dobrotu. Napredak čovječanstva u 21. stoljeću ne vidi samo u bogatstvu znanstvenih spoznaja, nego i u moralnoj i odgojnoj preobrazbi, a ona se utemeljuje u duboko etički zasnovanoj i vrijednosno upravljenoj znanosti o odgoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija