Pregled bibliografske jedinice broj: 57459
Neke osobine ličnosti učitelja i stavovi prema poučavanju kao determinante njihovih stavova prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja u redovne osnovne škole u Hrvatskoj
Neke osobine ličnosti učitelja i stavovi prema poučavanju kao determinante njihovih stavova prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja u redovne osnovne škole u Hrvatskoj // Zbornik referata, Društvena skrb za odgoj, obrazovanje i socijalnu sigurnost osoba s posebnim potrebama, deset godina poslije / Destovnik, Karl ; Ulaga Jan (ur.).
Ljubljana: Društvo defektologov Slovenije, 2000. str. 292-297 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 57459 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke osobine ličnosti učitelja i stavovi prema poučavanju kao determinante njihovih stavova prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja u redovne osnovne škole u Hrvatskoj
(Some personality trets of teachers and their attitudes toward teaching as determinants of their attitudes toward integration of pupils with delayed cognitive development in regular primary schools in Croatia)
Autori
Kiš-Glavaš, Lelia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik referata, Društvena skrb za odgoj, obrazovanje i socijalnu sigurnost osoba s posebnim potrebama, deset godina poslije
/ Destovnik, Karl ; Ulaga Jan - Ljubljana : Društvo defektologov Slovenije, 2000, 292-297
Skup
Drugi međunarodni kongres zemalja Alpe Jadran na temu: DESET GODINA KASNIJE - Društvena skrb za odgoj, obrazovanje i socijalnu sigurnost osoba s posebnim potrebama
Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 18.10.2000. - 20.10.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelji; integracija; stavovi; osobine ličnosti; ekstraverzija; psihoticizam; djeca usporenog kognitivnog razvoja
(teachers; integration; attitudes; personality traits; extraversion; psychoticism; children with delayed cognitive development)
Sažetak
Na uzorku od 261 učitelja s područja grada Zagreba i okolice izvršeno je ispitivanje njihovih stavova prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja u redovne osnovne škole, stavova prema poučavanju i nekih osobina ličnosti. primjenjeni su instrumenti Upitnik mišljenja o integraciji, Minesotta inventar stavova učitelja (MTAI) i Eysenckov upitnik ličnosti (EPQ). Izračunavanjem Pearsonovog koeficijenta korelacije uočavaju se značajne korelacije stavova učitelja prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja i njihovih stavova prema poučavanju te ekstraverzije, psihoticizma i težnje za socijalnom prihvaćenošću kao osobina ličnosti. I ovim je istraživanjem dokazano da stavovi učitelja prema poučavanju, a posebice osobine ličnosti učitelja značajno utječu na njihove stavove prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja u redovne osnovne škole, što je odavno utvrdio Guilford (1965).
Izvorni jezik
Engleski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Lelia Kiš-Glavaš
(autor)