Pregled bibliografske jedinice broj: 574534
Društveni aspekti razvoja i uporabe elektroničkih udžbenika
Društveni aspekti razvoja i uporabe elektroničkih udžbenika // Tiskarstvo 2012 / Vilko Žiljak (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2012. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 574534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveni aspekti razvoja i uporabe elektroničkih udžbenika
(Social aspects of development and usage of e-textbooks)
Autori
Jandrić, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tiskarstvo 2012
/ Vilko Žiljak - Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, 2012
ISBN
978-953-7064-18-1
Skup
Tiskarstvo 2012
Mjesto i datum
Stubičke Toplice, Hrvatska, 16.02.2012. - 18.02.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
elektronički udžbenici; digitalni nastavni materijali; društveni utjecaji elektroničkih udžbenika
(e-textbooks; digital textbooks; social influence of digital textbooks)
Sažetak
Ovaj rad izrađen je u konceptualnom okviru transdisciplinarne istraživačke metodologije koja se ravnopravno koristi pozitivističkim, interpretativističkim i kritičkim teorijskim postavkama koje se tijekom istraživanja prožimaju, međusobno nadopunjuju i transformiraju. Rad istražuje korespondenciju digitalnih ograničenja ugrađenih u elektroničke udžbenike s važećim zakonima o intelektualnom vlasništvu, te odnos uporabe elektroničkih udžbenika sa Bourdieauvim konceptom društvene reprodukcije. Obzirom na široku uporabu elektroničkih knjiga, isprepletenost formalnog i neformalnog obrazovanja sa društvenom reprodukcijom i sve veću isprepletenost svojstava eletroničkih udžbenika sa svojstvima drugih oblika intelektualnog vlasništva poput elektroničkih igara i patenata, autor ovog članka uvjeren je da je rezultate istraživanja moguće primijeniti i šire od neposrednog konteksta obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Pedagogija