Pregled bibliografske jedinice broj: 574472
Vrednovanje kvalitete usluge iz perspektive korisnika u visokom obrazovanju - primjena CIT tehnike
Vrednovanje kvalitete usluge iz perspektive korisnika u visokom obrazovanju - primjena CIT tehnike // Zbornik radova 13. međunarodnog simpozija o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost" / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012. str. 331-345 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 574472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje kvalitete usluge iz perspektive korisnika u visokom obrazovanju - primjena CIT tehnike
(Evaluation of the service quality in higher education from the customers' perspective - application of CIT technique)
Autori
Sutić, Ines ; Lazibat, Tonći ; Baković, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 13. međunarodnog simpozija o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost"
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2012, 331-345
ISBN
978-953-57036-0-0
Skup
13. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta i društvena odgovornost"
Mjesto i datum
Solin, Hrvatska, 15.03.2012. - 16.03.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvaliteta usluga; korisnici; visoko obrazovanje; tehnika kritičnih događaja
(service quality; customers; higher education; critical incident technique)
Sažetak
Kvaliteta usluge u visokom obrazovanju je kompleksan koncept zbog čega još uvijek nije postignut konsenzus oko definicije kvalitete i definiranja studenata kao temeljnih korisnika. Prema tome, vrednovanje i mjerenje kvalitete usluge u visokom obrazovanju jednako je zahtjevno. Istovremeno, brojni autori ističu kako je vrednovanje kvalitete usluge visoko obrazovne institucije izuzetno važno s obzirom na dinamično okruženje i rastuće zahtjeve dionika. Istraživanja kvalitete usluge u visokom obrazovanju previše su se fokusirala na unutarnje korisnike isključujući informacije dobivene od studenata. Jedna od metoda za prikupljanje povratnih informacija od korisnika je tehnika kritičnih događaja (CIT – critical incident technique). CIT omogućuje ispitanicima da iznesu detalje o svojim iskustvima vezanim uz uslugu na način kako ih oni sami percipiraju, umjesto da ih se određeno pita o nekim segmentima usluge koje su definirali drugi. CIT u visokom obrazovanju daje mogućnost studentima da slobodno izraze svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo određenim segmentom usluge i interpretiraju povezane događaje na temelju vlastite percepcije. Cilj ovoga rada je pokazati kako se CIT tehnika može primijeniti u visoko obrazovnoj instituciji, te analizirati mogućnosti njene primjene u hrvatskom visokom obrazovanju. Rezultat rada je sveobuhvatan prikaz procesa provođenja CIT tehnike u visoko obrazovnoj instituciji koji može koristiti vodstvu institucije ili menadžerima kvalitete prilikom analize potreba i očekivanja korisnika. Metoda se može jednako primijeniti i u ostalim uslužnim djelatnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb