Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 574446

Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje


Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Kulašin, Džemal
Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje // Univerzitetska hronika, 2 (2010), 2; 141-149 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 574446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje
(Customer satisfaction in hospitality industry: concept and measurement)

Autori
Marković, Suzana ; Raspor, Sanja ; Kulašin, Džemal

Izvornik
Univerzitetska hronika (1840-3999) 2 (2010), 2; 141-149

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Zadovoljstvo klijenta ; kvaliteta usluge ; mjerenje ; hotelska industrija
(Customer satisfaction ; service quality ; measurement ; hospitality industry)

Sažetak
Zadovoljstvo klijenta je uz kvalitetu usluge jedan od osnovnih čimbenika u postizanju konkurentnosti, profitabilnosti i prepoznatljivosti poduzeća. Osnovna strategija poduzeća usmjerenih na kupce upravo je mjerenje i praćenje zadovoljstva klijenta, zbog čega je ovaj koncept potaknuo velik interes u teoriji i praksi. Svrha ovog rada je teorijski istražiti koncept zadovoljstva klijenta. Cilj je definirati promatrani koncept, odrediti njegove dimenzije, te opisati glavne metode i modele za mjerenje zadovoljstva klijenta, s posebnim osvrtom na primjenu u turizmu i hotelskoj industriji. Rezultati mogu pridonijeti boljem razumijevanju zadovoljstva klijenta općenito, a posebno u turizmu i hotelskoj industriji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija,
Veleučilište u Rijeci


Citiraj ovu publikaciju:

Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Kulašin, Džemal
Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje // Univerzitetska hronika, 2 (2010), 2; 141-149 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Marković, S., Raspor, S. & Kulašin, D. (2010) Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje. Univerzitetska hronika, 2 (2), 141-149.
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Suzana and Raspor, Sanja and Kula\v{s}in, D\v{z}emal}, year = {2010}, pages = {141-149}, keywords = {Zadovoljstvo klijenta, kvaliteta usluge, mjerenje, hotelska industrija}, journal = {Univerzitetska hronika}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1840-3999}, title = {Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje}, keyword = {Zadovoljstvo klijenta, kvaliteta usluge, mjerenje, hotelska industrija} }
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Suzana and Raspor, Sanja and Kula\v{s}in, D\v{z}emal}, year = {2010}, pages = {141-149}, keywords = {Customer satisfaction, service quality, measurement, hospitality industry}, journal = {Univerzitetska hronika}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1840-3999}, title = {Customer satisfaction in hospitality industry: concept and measurement}, keyword = {Customer satisfaction, service quality, measurement, hospitality industry} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font