Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 574112

Što je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvođača prehrambenih proizvoda


Ferenčić, Martina
Što je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvođača prehrambenih proizvoda // Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti [Elektronička građa] : elektronički zbornik radova / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 683-695 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 574112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvođača prehrambenih proizvoda
(What is new on the menu? – Development of a new product from a food producer’s perspective)

Autori
Ferenčić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti [Elektronička građa] : elektronički zbornik radova / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007, 683-695

ISBN
978-953-6148-64-6

Skup
XX. kongres CROMAR-a

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
proizvod; proces razvoja; prehrambena industrija; marketing; tržište prehrambenih proizvoda
(product; development proces; food industry; marketing; food market)

Sažetak
Što je to novi proizvod? Koji su ključni momenti u razvoju novog proizvoda? Koliko je razvoj novih proizvoda važan za ponuđača prehrambenih proizvoda? Koliki su troškovi razvoja novih proizvoda? Da li je troškove razvoja uopće moguće izračunati? Kako razvoj novog proizvoda izgleda u praksi te koliko se njegove faze razlikuju od općepoznatih i općeprihvaćenih teorijskih spoznaja? – Neka su od pitanja na koja se pokušalo dati odgovor ovim radom. Rad donosi primjer iz hrvatske prakse. Proces razvoja novog proizvoda iz perspektive jedne od najvećih prehrambenih kompanija na našem tržištu. Podravka je domaća kompanija koja se na tržištu Hrvatske i regije jugoistočne Europe ravnopravno natječe sa najvećim svjetskim kompanijama poput Unilevera i Nestle-a. Razvoj novih proizvoda za Podravku je svakako od presudne važnosti u borbi s tako velikim tržišnim igračima te važan za njezin kontinuirani rast i razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
PODRAVKA prehrambena industrija d.d. FC "Istraživanje i razvoj

Profili:

Avatar Url Martina Ferenčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Ferenčić, Martina
Što je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvođača prehrambenih proizvoda // Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti [Elektronička građa] : elektronički zbornik radova / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 683-695 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Ferenčić, M. (2007) Što je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvođača prehrambenih proizvoda. U: Grbac, B. & Meler, M. (ur.)Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti [Elektronička građa] : elektronički zbornik radova.
@article{article, author = {Feren\v{c}i\'{c}, Martina}, year = {2007}, pages = {683-695}, keywords = {proizvod, proces razvoja, prehrambena industrija, marketing, tr\v{z}i\v{s}te prehrambenih proizvoda}, isbn = {978-953-6148-64-6}, title = {\v{S}to je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvo\dja\v{c}a prehrambenih proizvoda}, keyword = {proizvod, proces razvoja, prehrambena industrija, marketing, tr\v{z}i\v{s}te prehrambenih proizvoda}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Feren\v{c}i\'{c}, Martina}, year = {2007}, pages = {683-695}, keywords = {product, development proces, food industry, marketing, food market}, isbn = {978-953-6148-64-6}, title = {What is new on the menu? – Development of a new product from a food producer’s perspective}, keyword = {product, development proces, food industry, marketing, food market}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font