Pregled bibliografske jedinice broj: 574112
Što je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvođača prehrambenih proizvoda
Što je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvođača prehrambenih proizvoda // Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti [Elektronička građa] : elektronički zbornik radova / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 683-695 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 574112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Što je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvođača prehrambenih proizvoda
(What is new on the menu? – Development of a new product from a food producer’s perspective)
Autori
Ferenčić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti [Elektronička građa] : elektronički zbornik radova
/ Grbac, Bruno ; Meler, Marcel - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007, 683-695
ISBN
978-953-6148-64-6
Skup
XX. kongres CROMAR-a
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
proizvod; proces razvoja; prehrambena industrija; marketing; tržište prehrambenih proizvoda
(product; development proces; food industry; marketing; food market)
Sažetak
Što je to novi proizvod? Koji su ključni momenti u razvoju novog proizvoda? Koliko je razvoj novih proizvoda važan za ponuđača prehrambenih proizvoda? Koliki su troškovi razvoja novih proizvoda? Da li je troškove razvoja uopće moguće izračunati? Kako razvoj novog proizvoda izgleda u praksi te koliko se njegove faze razlikuju od općepoznatih i općeprihvaćenih teorijskih spoznaja? – Neka su od pitanja na koja se pokušalo dati odgovor ovim radom. Rad donosi primjer iz hrvatske prakse. Proces razvoja novog proizvoda iz perspektive jedne od najvećih prehrambenih kompanija na našem tržištu. Podravka je domaća kompanija koja se na tržištu Hrvatske i regije jugoistočne Europe ravnopravno natječe sa najvećim svjetskim kompanijama poput Unilevera i Nestle-a. Razvoj novih proizvoda za Podravku je svakako od presudne važnosti u borbi s tako velikim tržišnim igračima te važan za njezin kontinuirani rast i razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
PODRAVKA prehrambena industrija d.d. FC "Istraživanje i razvoj
Profili:
Martina Ferenčić
(autor)