Pregled bibliografske jedinice broj: 573868
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u nastavi njemačkog jezika
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u nastavi njemačkog jezika, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 573868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u nastavi njemačkog jezika
(Evaluation, assessment and grading of student's achievement in German as a foreign language)
Autori
Rubil, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.03
Godina
2012
Stranica
111
Mentor
Kolak, Ante ; Häusler, Maja
Ključne riječi
školsko ocjenjivanje; školsko vrednovanje; nastava stranog jezika; njemački kao strani jezik
(Educational evaluation; educational assessment; foreign language teaching; German as a foreign language)
Sažetak
U teorijskom dijelu autorica objašnjava temeljne pojmove dokimologije, karakteristike ocjenjivanja učenikova znanja, oblike povjeravanja i postupke na temelju kojih se vrši ocjenjivanje te faktore koji utječu na vrednovanje znanja učenika. Problematiku ocjenjivanja autorica prije svega vidi u poteškoćama kod postizanja objektivnosti pri procjeni znanja učenika. Zatim prikazuje suvremeno modeliranje kompetencije stranog jezika i postupke koji se odatle izvode na temelju kojih se vrši vrednovanje znanja učenika njemačkog kao stranog jezika, kao i kriterije za ocjenjivanje usmene i pisane produkcije. Empirijski dio rada prikazuje postupak i rezultate istraživanja autorice kojim je ispitala stavove nastavnica njemačkog jezika o ocjenama i ocjenjivanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300869-0879 - Njemački i hrvatski jezik u dodiru - didaktički i psiholingvistički aspekti (Hausler, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ante Kolak
(mentor)