Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 573868

Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u nastavi njemačkog jezika


Rubil, Tanja
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u nastavi njemačkog jezika, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 573868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u nastavi njemačkog jezika
(Evaluation, assessment and grading of student's achievement in German as a foreign language)

Autori
Rubil, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.03

Godina
2012

Stranica
111

Mentor
Kolak, Ante ; Häusler, Maja

Ključne riječi
školsko ocjenjivanje; školsko vrednovanje; nastava stranog jezika; njemački kao strani jezik
(Educational evaluation; educational assessment; foreign language teaching; German as a foreign language)

Sažetak
U teorijskom dijelu autorica objašnjava temeljne pojmove dokimologije, karakteristike ocjenjivanja učenikova znanja, oblike povjeravanja i postupke na temelju kojih se vrši ocjenjivanje te faktore koji utječu na vrednovanje znanja učenika. Problematiku ocjenjivanja autorica prije svega vidi u poteškoćama kod postizanja objektivnosti pri procjeni znanja učenika. Zatim prikazuje suvremeno modeliranje kompetencije stranog jezika i postupke koji se odatle izvode na temelju kojih se vrši vrednovanje znanja učenika njemačkog kao stranog jezika, kao i kriterije za ocjenjivanje usmene i pisane produkcije. Empirijski dio rada prikazuje postupak i rezultate istraživanja autorice kojim je ispitala stavove nastavnica njemačkog jezika o ocjenama i ocjenjivanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1300869-0879 - Njemački i hrvatski jezik u dodiru - didaktički i psiholingvistički aspekti (Hausler, Maja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Kolak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rubil, Tanja
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u nastavi njemačkog jezika, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Rubil, T. (2012) 'Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u nastavi njemačkog jezika', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rubil, Tanja}, year = {2012}, pages = {111}, keywords = {\v{s}kolsko ocjenjivanje, \v{s}kolsko vrednovanje, nastava stranog jezika, njema\v{c}ki kao strani jezik}, title = {Pra\'{c}enje, vrednovanje i ocjenjivanje u\v{c}enika u nastavi njema\v{c}kog jezika}, keyword = {\v{s}kolsko ocjenjivanje, \v{s}kolsko vrednovanje, nastava stranog jezika, njema\v{c}ki kao strani jezik}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rubil, Tanja}, year = {2012}, pages = {111}, keywords = {Educational evaluation, educational assessment, foreign language teaching, German as a foreign language}, title = {Evaluation, assessment and grading of student's achievement in German as a foreign language}, keyword = {Educational evaluation, educational assessment, foreign language teaching, German as a foreign language}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font