Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 573845

Stav učitelja razredne nastave prema matematici


Mišurac Zorica, Irena; Domazet, Jadranka
Stav učitelja razredne nastave prema matematici // Treći međunarodni znanstveni skup Matematika i dijete (The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children) / Pavleković, Margita (ur.).
Zagreb: Element, 2011. str. 526-537 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 573845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stav učitelja razredne nastave prema matematici
(Teachers' attitude toward mathematics)

Autori
Mišurac Zorica, Irena ; Domazet, Jadranka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Treći međunarodni znanstveni skup Matematika i dijete (The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children) / Pavleković, Margita - Zagreb : Element, 2011, 526-537

ISBN
978-953-197-578-0

Skup
The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.03.2011. - 19.03.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učitelj; nastava matematike
(teacher; math teaching)

Sažetak
U radu ukazujemo na implikacije učiteljskog odnosa prema matematici na kvalitetu njihove nastave i rezultate učenika. Zanimalo nas je istražiti kakav stav prema matematici imaju učitelji razredne nastave u Hrvatskoj kako bi iz dobivenih rezultata mogli pokušati otkriti neke od uzroka često nezadovoljavajućih rezultata učenika u matematici. Odnos učitelja prema matematici ispitali smo anonimnim anketiranjem na uzorku od četristotinjak učitelja iz raznih krajeva Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Rezultati su pokazali da usprkos pozitivnim stavovima koje učitelji eksplicitno deklariraju, oni u svom radu imaju brojne predrasude, kako prema matematici, tako i prema svojim učenicima. Osvještavanjem tih predrasuda moguće je vremenom utjecati na njihovo mijenjanje, a time indirektno i podizati kvalitetu matematičkog obrazovanja u periodu razredne nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Irena Mišurac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mišurac Zorica, Irena; Domazet, Jadranka
Stav učitelja razredne nastave prema matematici // Treći međunarodni znanstveni skup Matematika i dijete (The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children) / Pavleković, Margita (ur.).
Zagreb: Element, 2011. str. 526-537 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mišurac Zorica, I. & Domazet, J. (2011) Stav učitelja razredne nastave prema matematici. U: Pavleković, M. (ur.)Treći međunarodni znanstveni skup Matematika i dijete (The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children).
@article{article, author = {Mi\v{s}urac Zorica, Irena and Domazet, Jadranka}, editor = {Pavlekovi\'{c}, M.}, year = {2011}, pages = {526-537}, keywords = {u\v{c}itelj, nastava matematike}, isbn = {978-953-197-578-0}, title = {Stav u\v{c}itelja razredne nastave prema matematici}, keyword = {u\v{c}itelj, nastava matematike}, publisher = {Element}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mi\v{s}urac Zorica, Irena and Domazet, Jadranka}, editor = {Pavlekovi\'{c}, M.}, year = {2011}, pages = {526-537}, keywords = {teacher, math teaching}, isbn = {978-953-197-578-0}, title = {Teachers' attitude toward mathematics}, keyword = {teacher, math teaching}, publisher = {Element}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font