Pregled bibliografske jedinice broj: 573845
Stav učitelja razredne nastave prema matematici
Stav učitelja razredne nastave prema matematici // Treći međunarodni znanstveni skup Matematika i dijete (The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children) / Pavleković, Margita (ur.).
Zagreb: Element, 2011. str. 526-537 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 573845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stav učitelja razredne nastave prema matematici
(Teachers' attitude toward mathematics)
Autori
Mišurac Zorica, Irena ; Domazet, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Treći međunarodni znanstveni skup Matematika i dijete (The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children)
/ Pavleković, Margita - Zagreb : Element, 2011, 526-537
ISBN
978-953-197-578-0
Skup
The 3rd International Scientific Colloquium Mathematics and Children
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.03.2011. - 19.03.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelj; nastava matematike
(teacher; math teaching)
Sažetak
U radu ukazujemo na implikacije učiteljskog odnosa prema matematici na kvalitetu njihove nastave i rezultate učenika. Zanimalo nas je istražiti kakav stav prema matematici imaju učitelji razredne nastave u Hrvatskoj kako bi iz dobivenih rezultata mogli pokušati otkriti neke od uzroka često nezadovoljavajućih rezultata učenika u matematici. Odnos učitelja prema matematici ispitali smo anonimnim anketiranjem na uzorku od četristotinjak učitelja iz raznih krajeva Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Rezultati su pokazali da usprkos pozitivnim stavovima koje učitelji eksplicitno deklariraju, oni u svom radu imaju brojne predrasude, kako prema matematici, tako i prema svojim učenicima. Osvještavanjem tih predrasuda moguće je vremenom utjecati na njihovo mijenjanje, a time indirektno i podizati kvalitetu matematičkog obrazovanja u periodu razredne nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija