Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 573734

Komuniciranje pune istine u organizacijskim krizama


Tafra-Vlahović, Majda
Komuniciranje pune istine u organizacijskim krizama // Medijski dijalozi, V (2012), XI; 399-410 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 573734 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komuniciranje pune istine u organizacijskim krizama
(The Full truth Communicating in Organisational Crises)

Autori
Tafra-Vlahović, Majda

Izvornik
Medijski dijalozi (1800-7074) V (2012), XI; 399-410

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kriza; apologija; komunikacija; organizacija
(crisis; apology; communication; organisation)

Sažetak
Politika punog razotkrivanja znači potpunu i pravovremenu informaciju o krizi, njezinim uzrocima, tijeku, izgledima. Argument je uvjerenje da će sva istina ionako prije ili kasnije izaći na vidjelo, a u slučaju zastranjenja, iskrenost se boduje i lakše se prašta. To osobito važi u komuniciranju s medijima. Među slabostima politike punog razotkrivanja valja imati na umu situacije u kojima je otvoreno razotkrivanje štetno za organizaciju jer iznošenje informacija može samo po sebi izazvati još veću krizu. U otvorenom razotkrivanju uzimaju se u obzir interesi samo jedne skupine dionika, najčešće potrošača i klijenata, a ne uzimaju se u obzir drugi dionici prema kojima također postoje obveze menadžmenta, kao što su investitori i dioničari. Četiri su konteksta koji obilježavaju situacije koje će vjerojatno rezultirati apologetskim diskursom: a) nesreće definirane kao jednokratni događaji do kojih najčešće dolazi bez ikakva većeg upozorenja i u kojima ima nevinih žrtava ; b) skandali i nelegalne radnje karakteriziraju kontekst otkrivanja da je kompanija s namjerom bila angažirala u neetičkim ili ilegalnim aktivnostima ; c) incidenti vezani uz sigurnost proizvoda ; d) slučajevi društvene neodgovornosti . Apologija mora imati dvije ključne strategije: žaljenje ili brigu za žrtve − bilo ljudske, bilo one u okolišu − te izjavu o korektivnom djelovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Majda Tafra-Vlahović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tafra-Vlahović, Majda
Komuniciranje pune istine u organizacijskim krizama // Medijski dijalozi, V (2012), XI; 399-410 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Tafra-Vlahović, M. (2012) Komuniciranje pune istine u organizacijskim krizama. Medijski dijalozi, V (XI), 399-410.
@article{article, author = {Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2012}, pages = {399-410}, keywords = {kriza, apologija, komunikacija, organizacija}, journal = {Medijski dijalozi}, volume = {V}, number = {XI}, issn = {1800-7074}, title = {Komuniciranje pune istine u organizacijskim krizama}, keyword = {kriza, apologija, komunikacija, organizacija} }
@article{article, author = {Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2012}, pages = {399-410}, keywords = {crisis, apology, communication, organisation}, journal = {Medijski dijalozi}, volume = {V}, number = {XI}, issn = {1800-7074}, title = {The Full truth Communicating in Organisational Crises}, keyword = {crisis, apology, communication, organisation} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font