Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 573621

Povratak hrvatskoj aksiologijsko-pedagogijskoj baštini


Vukasović, Ante
Povratak hrvatskoj aksiologijsko-pedagogijskoj baštini // Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine, XX (1994), 1-2; 389-406 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 573621 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povratak hrvatskoj aksiologijsko-pedagogijskoj baštini
(A Return to the Croatian Axiological-Pedagogical Heritage)

Autori
Vukasović, Ante

Izvornik
Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine (0350-2791) XX (1994), 1-2; 389-406

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
hrvatska aksiologijsko-pedagogijska baština; vrijednosno usmjereni pedagozi; filozofijska pedagogija; kulturna pedagogija; aksiologijska pedagogija
(Croatian axiological-pedagogical heritage; value-related pedagogists; philosophical pedagogy; cultural pedagogy; axiological pedagogy)

Sažetak
Nakon ostvarene slobode i nezavisnosti u Domovinskom ratu, hrvatskom narodu kao kruh trebali su gospodarski oporavak, duhovna obnova, moralna i odgojna preobrazba. Da bi te zadaće bile što učinkovitije, autor upozorava na bogatu hrvatsku pedagogijsko-vrijednosnu baštinu. Analizom brojnih radova filozofijske i kulturne usmjerbe Stjepana Matičevića, Stjepana Patakija, Pavla Vuk-Pavlovića, Stjepana Zimmermanna, Vladimira Filipovića i drugih, pokazuje da je hrvatska filozofijska i pedagogijska misao između dva svjetska rata bila vrlo plodna, inspirativna i može poslužiti kao dobar poticaj, uzor i putokaz u procesu odgojne preobrazbe i moralnoga preporoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Vukasović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vukasović, Ante
Povratak hrvatskoj aksiologijsko-pedagogijskoj baštini // Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine, XX (1994), 1-2; 389-406 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Vukasović, A. (1994) Povratak hrvatskoj aksiologijsko-pedagogijskoj baštini. Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine, XX (1-2), 389-406.
@article{article, author = {Vukasovi\'{c}, Ante}, year = {1994}, pages = {389-406}, keywords = {hrvatska aksiologijsko-pedagogijska ba\v{s}tina, vrijednosno usmjereni pedagozi, filozofijska pedagogija, kulturna pedagogija, aksiologijska pedagogija}, journal = {Prilozi za istra\v{z}ivanje hrvatske filozofske ba\v{s}tine}, volume = {XX}, number = {1-2}, issn = {0350-2791}, title = {Povratak hrvatskoj aksiologijsko-pedagogijskoj ba\v{s}tini}, keyword = {hrvatska aksiologijsko-pedagogijska ba\v{s}tina, vrijednosno usmjereni pedagozi, filozofijska pedagogija, kulturna pedagogija, aksiologijska pedagogija} }
@article{article, author = {Vukasovi\'{c}, Ante}, year = {1994}, pages = {389-406}, keywords = {Croatian axiological-pedagogical heritage, value-related pedagogists, philosophical pedagogy, cultural pedagogy, axiological pedagogy}, journal = {Prilozi za istra\v{z}ivanje hrvatske filozofske ba\v{s}tine}, volume = {XX}, number = {1-2}, issn = {0350-2791}, title = {A Return to the Croatian Axiological-Pedagogical Heritage}, keyword = {Croatian axiological-pedagogical heritage, value-related pedagogists, philosophical pedagogy, cultural pedagogy, axiological pedagogy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font