Pregled bibliografske jedinice broj: 573621
Povratak hrvatskoj aksiologijsko-pedagogijskoj baštini
Povratak hrvatskoj aksiologijsko-pedagogijskoj baštini // Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine, XX (1994), 1-2; 389-406 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 573621 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povratak hrvatskoj aksiologijsko-pedagogijskoj baštini
(A Return to the Croatian Axiological-Pedagogical Heritage)
Autori
Vukasović, Ante
Izvornik
Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine (0350-2791) XX
(1994), 1-2;
389-406
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
hrvatska aksiologijsko-pedagogijska baština; vrijednosno usmjereni pedagozi; filozofijska pedagogija; kulturna pedagogija; aksiologijska pedagogija
(Croatian axiological-pedagogical heritage; value-related pedagogists; philosophical pedagogy; cultural pedagogy; axiological pedagogy)
Sažetak
Nakon ostvarene slobode i nezavisnosti u Domovinskom ratu, hrvatskom narodu kao kruh trebali su gospodarski oporavak, duhovna obnova, moralna i odgojna preobrazba. Da bi te zadaće bile što učinkovitije, autor upozorava na bogatu hrvatsku pedagogijsko-vrijednosnu baštinu. Analizom brojnih radova filozofijske i kulturne usmjerbe Stjepana Matičevića, Stjepana Patakija, Pavla Vuk-Pavlovića, Stjepana Zimmermanna, Vladimira Filipovića i drugih, pokazuje da je hrvatska filozofijska i pedagogijska misao između dva svjetska rata bila vrlo plodna, inspirativna i može poslužiti kao dobar poticaj, uzor i putokaz u procesu odgojne preobrazbe i moralnoga preporoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija