Pregled bibliografske jedinice broj: 573619
Stotinu godina pedagoške izobrazbe studenata i nastavnika Sveučilišta u Zagrebu
Stotinu godina pedagoške izobrazbe studenata i nastavnika Sveučilišta u Zagrebu // Encyclopaedia moderna, XIV (1993), 4 (44); 286-298 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 573619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stotinu godina pedagoške izobrazbe studenata i nastavnika Sveučilišta u Zagrebu
(A Hundred Years of Pedagogical Training of Students and Teachers at the Zagreb University)
Autori
Vukasović, Ante
Izvornik
Encyclopaedia moderna (0013-7138) XIV
(1993), 4 (44);
286-298
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Sveučilište u Zagrebu; Filozofski fakultet; pedagoška izobrazba; studij pedagogije; stota obljetnica studija
(Zagreb University; Philosphical Faculty; pedagogical training; pedagogical studies; 100th anniversary of the studies)
Sažetak
Ova povijesno-pedagogijska rasprava daje pregled razvitka pedagoške izobrazbe i studija pedagogije kao znanosti u Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu od 1893. do 1993. godine. Tijekom stoljeća organizacijski oblici su se mijenjali a nastava razvijala, obogaćivala i unapređivala. Prva predavanja iz pedagogije održavana su na Katedri za teorijsku i praktičku filozofiju (1893-1896) ; pedagoška izobrazba budućih srednjoškolskih profesora u Pedagogijskom seminaru (1896-1928) ; studij pedagogije u XXX. studijskoj grupi (1928-1946) ; studij pedagogije i pedagoška izobrazba u Pedagoškom institutu (1946-1960), a kasnije u Odsjeku za pedagogiju. Znanstveno-istraživački rad obavljao se usporedo u Pedagoškom institutu, Zavodu za pedagogiju i Institutu za pedagogijska istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Nešto prerađen i novijim podatcima dopunjen članak: Pedagoška izobrazba na Sveučilištu u Zagrebu (1893-1998), objavljen je u časopisu Napredak (1330-0059) 139 (1998), 3 ; 372-380).