Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 573405

Odnosi s javnostima i korporacijska društvena odgovornost u Hrvatskoj


Tafra-Vlahović, Majda
Odnosi s javnostima i korporacijska društvena odgovornost u Hrvatskoj // Medianali, 5 (2011) (2011), 10; 107-126 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 573405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s javnostima i korporacijska društvena odgovornost u Hrvatskoj
(Public Relations and Corporate Social Responsibility in Croatia)

Autori
Tafra-Vlahović, Majda

Izvornik
Medianali (1846-436X) 5 (2011) (2011), 10; 107-126

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; korporacijska društvena odgovornost; dionici; odnosi s javnostima
(responsible business; corporate social responsibility; stakeholders; public relations)

Sažetak
Provedeno je empirijsko kvalitativno istraživanje s ciljem utvrdjivanja kvalitete održivog poslovanja i odnosa s javnostima u Republici Hrvatskoj početkom dvijetisućetih kada su bili razvidni prvi znakovi primjene principa održivog poslovanja i to u jakoj sprezi s funkcijom odnosa s javnostima. Postavljena je hipoteza glasila da se korporacijska društvena odgovornost u Hrvatskoj u tom razdoblju tek oblikuje kao parcijalna strategija pojedinih privrednih subjekata. Općenito govoreći, ona je nedovoljno razvijena, osobito na planu razumijevanja vlasti te predstavlja nedovoljno inspirativan okoliš za pojedine privredne subjekte. Istraživanje preglednih studija unutar konteksta određenog teorijama korporacijske društvene odgovornosti i teorija odnosa s javnostima rezultiralo je listom od deset međusobno djelujućih i neraskidivo povezanih varijabli za ispitivanje odnosa s javnostima i korporacijske odgovornosti koje su ispitane u istraživanju kojim je hipoteza potvrđena.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić,
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Majda Tafra-Vlahović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tafra-Vlahović, Majda
Odnosi s javnostima i korporacijska društvena odgovornost u Hrvatskoj // Medianali, 5 (2011) (2011), 10; 107-126 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Tafra-Vlahović, M. (2011) Odnosi s javnostima i korporacijska društvena odgovornost u Hrvatskoj. Medianali, 5 (2011) (10), 107-126.
@article{article, author = {Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2011}, pages = {107-126}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, korporacijska dru\v{s}tvena odgovornost, dionici, odnosi s javnostima}, journal = {Medianali}, volume = {5 (2011)}, number = {10}, issn = {1846-436X}, title = {Odnosi s javnostima i korporacijska dru\v{s}tvena odgovornost u Hrvatskoj}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, korporacijska dru\v{s}tvena odgovornost, dionici, odnosi s javnostima} }
@article{article, author = {Tafra-Vlahovi\'{c}, Majda}, year = {2011}, pages = {107-126}, keywords = {responsible business, corporate social responsibility, stakeholders, public relations}, journal = {Medianali}, volume = {5 (2011)}, number = {10}, issn = {1846-436X}, title = {Public Relations and Corporate Social Responsibility in Croatia}, keyword = {responsible business, corporate social responsibility, stakeholders, public relations} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font