Pregled bibliografske jedinice broj: 573106
DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE – ANALIZA VODEĆIH TRGOVACA HRANOM U REPUBLICI HRVATSKOJ
DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE – ANALIZA VODEĆIH TRGOVACA HRANOM U REPUBLICI HRVATSKOJ // Zbornik međunarodnog znanstvenog skupa 'Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe' / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 356-379 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 573106 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE – ANALIZA VODEĆIH TRGOVACA HRANOM U REPUBLICI HRVATSKOJ
(Corporate Social Responsibility - Analysis of the leading food retailers in Croatia)
Autori
Sutić, Ines ; Baković, Tomislav ; Lazibat, Tonći
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik međunarodnog znanstvenog skupa 'Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe'
/ Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 356-379
ISBN
978-953-6025-45-9
Skup
Međunarodni znanstveni skup 'Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe'
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društvena odgovornost; trgovina; analiza sadržaja; Republika Hrvatska
(social responsibility; trade; content analysis; Croatia)
Sažetak
Društveno odgovorno poslovanje (DOP) postaje jedno od najvažnijih pitanja u današnjem poslovnom okruženju budući da sve više organizacija nastoji integrirati društvenu odgovornost i brigu o okolišu u svakodnevno poslovanje. U skladu s time se i trgovci hranom sve više opredjeljuju za DOP, dijelom zbog sve izraženije svijesti potrošača o problemu održivosti, a dijelom zbog utjecaja DOP na poslovne rezultate i ugled poduzeća. Trgovina hranom važna je sastavnica distributivne trgovine koja je izuzetno značajna za gospodarstvo Republike Hrvatske. Stoga, je cilj ovog rada ispitati u kojoj je mjeri društvena odgovornost prisutna u izjavama vodećih trgovaca hranom u Republici Hrvatskoj objavljenim na njihovim Internet stranicama. Okvir istraživanja su načela DOP i procesi vezani uz DOP. Primjenom metode interpretativne analize sadržaja Internetskih stranica vodećih trgovaca hranom prepoznate su definicije i značenja koja se pridaju društvenoj odgovornosti. Rezultati ovog rada upućuju na zaključak da društvena odgovornost još uvijek nije u dovoljnoj mjeri prisutna u izjavama vodećih trgovaca hranom u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb