Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 572725

E-učenje hrvatskoga kao nasljednoga jezika: trenutačno stanje i razvojne perspektive


Kanajet-Šimić, Lada; Cvikić, Lidija
E-učenje hrvatskoga kao nasljednoga jezika: trenutačno stanje i razvojne perspektive // Hrvatsko iseljeništvo i domovina: Razvojne perspektive / Hornstein Tomić, C., Hrastič, I., Majetić, I., Sabotić, I., Sopta, M. (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2014. str. 155-165


CROSBI ID: 572725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-učenje hrvatskoga kao nasljednoga jezika: trenutačno stanje i razvojne perspektive
(E-learning of Croatian as a heritage language: state of affairs and future perspectives)

Autori
Kanajet-Šimić, Lada ; Cvikić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Hrvatsko iseljeništvo i domovina: Razvojne perspektive

Urednik/ci
Hornstein Tomić, C., Hrastič, I., Majetić, I., Sabotić, I., Sopta, M.

Izdavač
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar

Grad
Zagreb

Godina
2014

Raspon stranica
155-165

ISBN
978-953-7964-01-6

Ključne riječi
e-učenje, hrvatski jezik, nasljedni jezik
(e-learning, Croatian language, heritage language)

Sažetak
U radu se raspravlja o stanju e-učenja u području hrvatskoga kao inoga jezika (J2) te se navode perspektive njegove uporabe u poučavanju hrvatskoga kao nasljednoga jezika. Nasljedni su govornici posebna skupina jezičnih učenika koji se odlikuju visokom motiviranošću za učenje jezika te poznavanjem kulture i tradicije. Ograničene mogućnosti učenja hrvatskoga u pojedinim sredinama te neprikladnost postojećih nastavnih materijala često se navode kao glavni problemi u učenju i poučavanju hrvatskoga kao nasljednoga jezika. U radu se navode primjeri uporabe različitih modela e-učenja za hrvatski kao J2 te se na temelju iznesenih spoznaja raspravlja o njihovoj prikladnosti i primjenjivosti za poučavanje hrvatskoga kao nasljednoga jezika. Zaključuje se kako je e-učenje trenutačno najučinkovitiji način poučavanja nasljednih govornika kojim je moguće odgovoriti na glavne izazove poučavanja ove skupine učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-0991 - Materinski i inojezični hrvatski (Jelaska, Zrinka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Cvikić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kanajet-Šimić, Lada; Cvikić, Lidija
E-učenje hrvatskoga kao nasljednoga jezika: trenutačno stanje i razvojne perspektive // Hrvatsko iseljeništvo i domovina: Razvojne perspektive / Hornstein Tomić, C., Hrastič, I., Majetić, I., Sabotić, I., Sopta, M. (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2014. str. 155-165
Kanajet-Šimić, L. & Cvikić, L. (2014) E-učenje hrvatskoga kao nasljednoga jezika: trenutačno stanje i razvojne perspektive. U: Hornstein Tomić, C., Hrastič, I., Majetić, I., Sabotić, I., Sopta, M. (ur.) Hrvatsko iseljeništvo i domovina: Razvojne perspektive. Zagreb, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, str. 155-165.
@inbook{inbook, author = {Kanajet-\v{S}imi\'{c}, Lada and Cviki\'{c}, Lidija}, year = {2014}, pages = {155-165}, keywords = {e-u\v{c}enje, hrvatski jezik, nasljedni jezik}, isbn = {978-953-7964-01-6}, title = {E-u\v{c}enje hrvatskoga kao nasljednoga jezika: trenuta\v{c}no stanje i razvojne perspektive}, keyword = {e-u\v{c}enje, hrvatski jezik, nasljedni jezik}, publisher = {Institut dru\v{s}tvenih znanosti Ivo Pilar}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Kanajet-\v{S}imi\'{c}, Lada and Cviki\'{c}, Lidija}, year = {2014}, pages = {155-165}, keywords = {e-learning, Croatian language, heritage language}, isbn = {978-953-7964-01-6}, title = {E-learning of Croatian as a heritage language: state of affairs and future perspectives}, keyword = {e-learning, Croatian language, heritage language}, publisher = {Institut dru\v{s}tvenih znanosti Ivo Pilar}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font