Pregled bibliografske jedinice broj: 572408
Uloga i zadaci nabave u povećanju konkurentnosti poduzeća
Uloga i zadaci nabave u povećanju konkurentnosti poduzeća, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 572408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i zadaci nabave u povećanju konkurentnosti poduzeća
(Supply role and tasks in increasing the corporate competitiveness)
Autori
Kovačević, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
27.02
Godina
2012
Stranica
55
Mentor
Rupčić, Nataša
Ključne riječi
menadžment; nabava; konkurentnost
(management; supply; competitiveness)
Sažetak
Suvremene uvjete poslovanja karakterizira izrazita tržišna konkurencija i složenost tržišnih odnosa. Procesi globalizacije podvrgavaju poslovne subjekte kontinuiranim pritiscima na području kontrole i smanjivanja troškova te povećanja prihoda, rasta i razvoja. Opisani uvjeti, u velikom broju slučajeva, ograničavaju mogućnosti značajnijega utjecaja na oblikovanje prodajnih cijena roba i usluga od strane pojedinačnih trgovinskih poduzeća. Kada su prodajne cijene zadane uvjetima na tržištu, poduzećima ostaju na raspolaganju aktivnosti koje će dovesti do povećanja prihoda i/ili reduciranja troškova. Kako je često mogućnost povećanja prihoda ograničena veličinom tržišta, kupovnom moći i konkurencijom, poduzeća se okreću internim procesima smanjivanja troškova, odnosno optimizaciji funkcije nabave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija