Pregled bibliografske jedinice broj: 572309
Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika
Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika // Poslovni savjetnik, 7 (2011), 80; 58-59 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 572309 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika
(Customer relation management - the forgotten link)
Autori
Rupčić, Nataša
Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 7
(2011), 80;
58-59
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Upravljanje odnosima s kupcima; poslovna politika; kvaliteta
(Human relation management; business politics; quality)
Sažetak
Kvaliteta je jedna od najčešće spominjanih riječi u poslovanju. Pokret kvalitete, posebice cjelovito upravljanje kvalitetom posebice ističe kvalitetu proizvoda i poslovnih procesa koji rezultiraju stvaranjem nove vrijednosti. Međutim, menadžeri koji se bave kvalitetom najčešće se zadržavaju na kvaliteti konačne vrijednosti. Pa ipak, ona predstavlja tek početak odnosa s kupcima, a nikako kraj. Iako se zaklinju u „vjernost kvaliteti“, menadžeri koji pozornost posvećuju unaprjeđenju kvalitete usluge, odnosno odnosa s kupcima su rijetki. Razlozi mogu biti razni, međutim često se svode na činjenicu da je menadžerima teško upravljati nečim što ne mogu točno izmjeriti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija