Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 572309

Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika


Rupčić, Nataša
Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika // Poslovni savjetnik, 7 (2011), 80; 58-59 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 572309 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika
(Customer relation management - the forgotten link)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 7 (2011), 80; 58-59

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Upravljanje odnosima s kupcima; poslovna politika; kvaliteta
(Human relation management; business politics; quality)

Sažetak
Kvaliteta je jedna od najčešće spominjanih riječi u poslovanju. Pokret kvalitete, posebice cjelovito upravljanje kvalitetom posebice ističe kvalitetu proizvoda i poslovnih procesa koji rezultiraju stvaranjem nove vrijednosti. Međutim, menadžeri koji se bave kvalitetom najčešće se zadržavaju na kvaliteti konačne vrijednosti. Pa ipak, ona predstavlja tek početak odnosa s kupcima, a nikako kraj. Iako se zaklinju u „vjernost kvaliteti“, menadžeri koji pozornost posvećuju unaprjeđenju kvalitete usluge, odnosno odnosa s kupcima su rijetki. Razlozi mogu biti razni, međutim često se svode na činjenicu da je menadžerima teško upravljati nečim što ne mogu točno izmjeriti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nataša Rupčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rupčić, Nataša
Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika // Poslovni savjetnik, 7 (2011), 80; 58-59 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Rupčić, N. (2011) Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika. Poslovni savjetnik, 7 (80), 58-59.
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2011}, pages = {58-59}, keywords = {Upravljanje odnosima s kupcima, poslovna politika, kvaliteta}, journal = {Poslovni savjetnik}, volume = {7}, number = {80}, issn = {1845-092X}, title = {Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika}, keyword = {Upravljanje odnosima s kupcima, poslovna politika, kvaliteta} }
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2011}, pages = {58-59}, keywords = {Human relation management, business politics, quality}, journal = {Poslovni savjetnik}, volume = {7}, number = {80}, issn = {1845-092X}, title = {Customer relation management - the forgotten link}, keyword = {Human relation management, business politics, quality} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font