Pregled bibliografske jedinice broj: 572230
Prinosi razmatranju i znanstvenom osvjetljavanju fenomena odgoja
Prinosi razmatranju i znanstvenom osvjetljavanju fenomena odgoja // Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine, br. 1-2 / Banić-Pajnić, Erna (ur.).
Zagreb: Institut za povijesne znanosti, Odjel za povijest filozofije, 1987. str. 163-179 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 572230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prinosi razmatranju i znanstvenom osvjetljavanju fenomena odgoja
(Contributions Towards Consideration and Scientific Insight Into of the Phenomenon of Upbringing)
Autori
Vukasović, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Prilozi za istraživanje hrvatske filozofske baštine, br. 1-2
/ Banić-Pajnić, Erna - Zagreb : Institut za povijesne znanosti, Odjel za povijest filozofije, 1987, 163-179
Skup
Simpozij: „Filozofsko djelo Pavla Vuk-Pavlovića“
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Koprivnica, Hrvatska, 26.02.1987. - 27.02.1987
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Pavao Vuk-Pavlović; pedagog; fenomen odgoja; filozofija odgoja; teorija odgoja; kulturna pedagogija; vrijednosna pedagogija
(Pavao Vuk-Pavlović; pedagogist; phenomenon of upbringing; philosophy of upbringing; theory of upbringing; cultural pedagogy; value-based pedagogy)
Sažetak
Rad je studija o znanstveniku i filozofu Pavlu Vuk-Pavloviću. Autor podrobnom analizom njegovih pedagogijskih radova pokazuje i dokazuje da njegovo djelovanje nije samo filozofsko nego i pedagoško. Njegovo kapitalno djelo „Ličnost i odgoj“ (1932.) naša je prva filozofija odgoja, ali podjednako i prva naša cjelovita teorija odgoja. Vuk-Pavlović je naš ugledni predstavnik filozofijske, kulturne i vrijednosne pedagogije između dva svjetska rata. Obogatio je ne samo hrvatsku filozofsku, nego i pedagošku baštinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija