Pregled bibliografske jedinice broj: 57222
What Marsyas may have meant to the Cinquecento Venetians, or, Andrea Schiavone's symbolism of musical instruments?
What Marsyas may have meant to the Cinquecento Venetians, or, Andrea Schiavone's symbolism of musical instruments? // Glazba, riječi i slike: svečani zbornik za Koraljku Kos: Music, words and images: essays in honour of Koraljka Kos / Katalinić, Vjera ; Blažeković, Zdravko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo, 1999. str. 93-116
CROSBI ID: 57222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
What Marsyas may have meant to the Cinquecento Venetians, or, Andrea Schiavone's symbolism of musical instruments?
Autori
Blažeković, Zdravko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Glazba, riječi i slike: svečani zbornik za Koraljku Kos: Music, words and images: essays in honour of Koraljka Kos
Urednik/ci
Katalinić, Vjera ; Blažeković, Zdravko
Izdavač
Hrvatsko muzikološko društvo
Grad
Zagreb
Godina
1999
Raspon stranica
93-116
ISBN
953-6090-12-0
Ključne riječi
music, iconography, history, Marsija, Andrija Medulić
Sažetak
U slikarskom opusu Andrije Medulića (oko 1510.-1563.) rijetko se nalaze iskljlučivo glazbene scene, a kada i prikazuju instrumente u svojim kompozicijama, slika ih skicozno. Iako instrumentima uvijek namjenjuje važno mjesto u izlaganju ikonografske priče, njihovi su detalji reducirani.Realizam prikazivanja instrumenata ili scena glazbovanja očito mu nije bio važan, jer instrumente uključuje zbog projiciranja simbolike slike ili identifikacije njezine teme. U Medulićevoj ikonografiji Marsije najzanimljiviji je crtež završetka Marsijine priče (Musée du Louvre).
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Povijest
POVEZANOST RADA
Projekti:
101777
Ustanove:
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti
Profili:
Zdravko Blažeković
(autor)