Pregled bibliografske jedinice broj: 572193
Dvadeseto stoljeće – korak naprijed ili natrag na pedagoškom području
Dvadeseto stoljeće – korak naprijed ili natrag na pedagoškom području // Školstvo u XX. stoljeću, Anali za povijest odgoja, vol. 2 / Rapo, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatski školski muzej, 2003. str. 71-86 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 572193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dvadeseto stoljeće – korak naprijed ili natrag na pedagoškom području
(Twentieth Century – A Step Forward or Backwards in the Field of Pedagogy)
Autori
Vukasović, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Školstvo u XX. stoljeću, Anali za povijest odgoja, vol. 2
/ Rapo, Vesna - Zagreb : Hrvatski školski muzej, 2003, 71-86
Skup
„Školstvo u XX. stoljeću“ - stručno-znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem u povodu 100. obljetnice Hrvatskoga školskog muzeja.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.10.2001. - 27.10.2001
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
znanstveni progres; moralne deformacije; reafirmacija odgoja; moralno izgrađivanje
(scientific progress; moral deformities; reaffirmation of upbringing; moral development)
Sažetak
Glavne teze i strukturni dijelovi rasprave su: Korak naprijed u izobrazbi ; Korak natrag u odgajanju ; Tragične posljedice. Zaključni izvodi dokazuju prijeku potrebu duhovne obnove, moralnoga preporoda i traže sveopću reafirmaciju odgajanja – obiteljskog, školskog i društvenog.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija