Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 572193

Dvadeseto stoljeće – korak naprijed ili natrag na pedagoškom području


Vukasović, Ante
Dvadeseto stoljeće – korak naprijed ili natrag na pedagoškom području // Školstvo u XX. stoljeću, Anali za povijest odgoja, vol. 2 / Rapo, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatski školski muzej, 2003. str. 71-86 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 572193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dvadeseto stoljeće – korak naprijed ili natrag na pedagoškom području
(Twentieth Century – A Step Forward or Backwards in the Field of Pedagogy)

Autori
Vukasović, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Školstvo u XX. stoljeću, Anali za povijest odgoja, vol. 2 / Rapo, Vesna - Zagreb : Hrvatski školski muzej, 2003, 71-86

Skup
„Školstvo u XX. stoljeću“ - stručno-znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem u povodu 100. obljetnice Hrvatskoga školskog muzeja.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.10.2001. - 27.10.2001

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
znanstveni progres; moralne deformacije; reafirmacija odgoja; moralno izgrađivanje
(scientific progress; moral deformities; reaffirmation of upbringing; moral development)

Sažetak
Glavne teze i strukturni dijelovi rasprave su: Korak naprijed u izobrazbi ; Korak natrag u odgajanju ; Tragične posljedice. Zaključni izvodi dokazuju prijeku potrebu duhovne obnove, moralnoga preporoda i traže sveopću reafirmaciju odgajanja – obiteljskog, školskog i društvenog.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Vukasović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vukasović, Ante
Dvadeseto stoljeće – korak naprijed ili natrag na pedagoškom području // Školstvo u XX. stoljeću, Anali za povijest odgoja, vol. 2 / Rapo, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatski školski muzej, 2003. str. 71-86 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vukasović, A. (2003) Dvadeseto stoljeće – korak naprijed ili natrag na pedagoškom području. U: Rapo, V. (ur.)Školstvo u XX. stoljeću, Anali za povijest odgoja, vol. 2.
@article{article, author = {Vukasovi\'{c}, Ante}, editor = {Rapo, V.}, year = {2003}, pages = {71-86}, keywords = {znanstveni progres, moralne deformacije, reafirmacija odgoja, moralno izgra\djivanje}, title = {Dvadeseto stolje\'{c}e – korak naprijed ili natrag na pedago\v{s}kom podru\v{c}ju}, keyword = {znanstveni progres, moralne deformacije, reafirmacija odgoja, moralno izgra\djivanje}, publisher = {Hrvatski \v{s}kolski muzej}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vukasovi\'{c}, Ante}, editor = {Rapo, V.}, year = {2003}, pages = {71-86}, keywords = {scientific progress, moral deformities, reaffirmation of upbringing, moral development}, title = {Twentieth Century – A Step Forward or Backwards in the Field of Pedagogy}, keyword = {scientific progress, moral deformities, reaffirmation of upbringing, moral development}, publisher = {Hrvatski \v{s}kolski muzej}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font