Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 572141

Povezanost akademskog odlaganja s motivacijom za učenje matematike


Čepo, Ivana
Povezanost akademskog odlaganja s motivacijom za učenje matematike, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 572141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost akademskog odlaganja s motivacijom za učenje matematike
(The relationship between procrastination and motivation for learning mathematics)

Autori
Čepo, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.02

Godina
2012

Stranica
31

Mentor
Rovan, Daria

Ključne riječi
akademsko odlaganje; motivacija; ciljevi postignuća; teorija očekivanja i vrijednosti
(academic procrastination; motivation; achievement goals; expectancy-value theory)

Sažetak
Akademsko odlaganje predstavlja prepreku akademskom uspjehu s raznim negativnim posljedicama za učenike kao što su povećani stres učenika i lošiji uspjeh. Cilj ovog rada je bio ispitati povezanost motivacijskih konstrukata očekivanja, vrijednosti i ciljeva postignuća s odlaganjem. U istraživanju je sudjelovalo 298 učenika 3. razreda opće gimnazije koji su ispunjavali Tuckmanov upitnik odlaganja, upitnik ciljeva postignuća, upitnik očekivanja i vrijednosti, a prikupljeni su i podaci o ocjeni iz matematike kao mjeri akademskog postignuća. Rezultati istraživanja pokazuju da je akademsko odlaganje negativno povezano s ocjenama, očekivanjima, vrijednostima i ciljem ovladavanja, a pozitivno s ciljem izbjegavanja rada. Mjera cilja izvedbe nije bila statistički značajno povezana s odlaganjem. U predviđanju odlaganja korištenim mjerama se objašnjava mali, ali značajan dio varijance odlaganja pri čemu su se značajnim prediktorima pokazali ocjene, cilj ovladavanja (negativni prediktori) te cilj izbjegavanja rada i vrijednosti (pozitivni prediktori). Ciljna orijentacija ovladavanja pokazala se kao moguća poželjna strategija za poticanje kod učenika zbog negativne povezanosti s odlaganjem, a izbjegavanje rada se treba nastojati smanjiti zbog pozitivne povezanosti s odlaganjem kod učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301676-1357 - Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (Vlahović-Štetić, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Rovan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čepo, Ivana
Povezanost akademskog odlaganja s motivacijom za učenje matematike, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Čepo, I. (2012) 'Povezanost akademskog odlaganja s motivacijom za učenje matematike', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}epo, Ivana}, year = {2012}, pages = {31}, keywords = {akademsko odlaganje, motivacija, ciljevi postignu\'{c}a, teorija o\v{c}ekivanja i vrijednosti}, title = {Povezanost akademskog odlaganja s motivacijom za u\v{c}enje matematike}, keyword = {akademsko odlaganje, motivacija, ciljevi postignu\'{c}a, teorija o\v{c}ekivanja i vrijednosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}epo, Ivana}, year = {2012}, pages = {31}, keywords = {academic procrastination, motivation, achievement goals, expectancy-value theory}, title = {The relationship between procrastination and motivation for learning mathematics}, keyword = {academic procrastination, motivation, achievement goals, expectancy-value theory}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font