Pregled bibliografske jedinice broj: 572072
E-učenje: koncept i primjena
E-učenje: koncept i primjena. Zagreb: Školska knjiga, 2012 (monografija)
CROSBI ID: 572072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-učenje: koncept i primjena
(E-learning: concept and application)
Autori
Ćukušić, Maja ; Jadrić, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2012
Stranica
194
ISBN
978-953-0-51480-5
Ključne riječi
e-učenje
(e-learning)
Sažetak
Građa knjige se izlaže u dva glavna teorijska dijela. Prvi dio donosi razmatranje teorijskih osnova i praktičnih implikacija e-učenja, počevši od same definicije pojma i razvoja e-učenja do načela i vrsta e-učenja. Analiziraju se razni tipovi sustava e-učenja, a zatim i budućnost e- učenja. Na temelju istraživanja relevantne literature napravljena je kratka analiza prednosti i nedostataka sustava e-učenja. Nakon teorijskih, razmatraju se i pedagoški i tehnološki aspekti e- učenja s posebnim naglaskom na stilove, ciljeve i ishode e-učenja, motivaciju, komunikaciju i interakciju korisnika sustava e-učenja i sl. U drugom dijelu predstavlja se model upravljanja procesom e-učenja u tri faze: planiranje, organiziranje i kontroliranje procesa e-učenja. Nešto praktičniji je zadnji dio knjige koji donosi primjere i smjernice za uspješni dizajn online- iskustva učenja, a prema predloženome modelu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1998 - Upotrebljivost i prilagodljivost sučelja inteligentnih autorskih ljuski (Granić, Andrina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split