Pregled bibliografske jedinice broj: 572045
Výchovné hodnoty a mil'niky pre tretie milénium
Výchovné hodnoty a mil'niky pre tretie milénium // De rerum humanarum emendatione consultatio catholica a otkaz Jana Amosa Komenského pre tretie tisícročie / Pšenák, Jozef ; Bugaňová, Zuzana (ur.).
Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2001. str. 149-157 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 572045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Výchovné hodnoty a mil'niky pre tretie milénium
(Educational values and guidelines for the third millenium)
Autori
Vukasović, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
De rerum humanarum emendatione consultatio catholica a otkaz Jana Amosa Komenského pre tretie tisícročie
/ Pšenák, Jozef ; Bugaňová, Zuzana - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2001, 149-157
Skup
Međunarodni znanstveni skup o značenju J.A. Komenskog za treće tisućljeće
Mjesto i datum
Bratislava, Slovačka, 13.11.2000. - 14.11.2000
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
J.A. Komenský; vizionar; utemeljitelj pedagogijske znanosti; aktualnost i u trećem tisućljeću; komeniologija
(J.A. Komenský; visionary; founder of pedagogical science; significance in the third millenium; Comeniology)
Sažetak
Komenský je veličanstveni duh čovječanstva. Njegovo pedagoško učenje obilježava genijalno naslućivanje potreba i razvojnih nastojanja u budućnosti. Vizionarske ideje, koje je ostavio čovječanstvu u naslijeđe, gotovo četiri stoljeća obasjavaju pedagoške horizonte nesmanjenim sjajem i još uvijek su vrlo poticajne, imaju svoje sljedbenike i nastavljače. Utjecao je, utječe i još će dugo utjecati na unapređivanje odgojne djelatnosti i na razvitak pedagogijske znanosti u svjetskim relacijama.
Izvorni jezik
Slo
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Na hrvatskom jeziku rad je objavljen u časopisu: Obnovljeni život (0351-3947) 58 (2003), 1 ; 87-98.