Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 571892

Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima


Pinoza Kukurin, Zorina; Vlah, Nataša
Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima // Kvalitet i efikasnost nastave u društvu koje uči
Beograd, Srbija, 2009. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 571892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima
(Attitudes of Teacher faculty students toward the models of behavior in social conflicts)

Autori
Pinoza Kukurin, Zorina ; Vlah, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Kvalitet i efikasnost nastave u društvu koje uči / - , 2009

Skup
12. međunarodna naučna konferencija „Pedagoška istraživanja i školska praksa - Kvalitet i efikasnost nastave u društvu koje uči“, u organizaciji Učiteljskog fakulteta Univerziteta u Beogradu

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 15.10.2009. - 16.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kompetencije učiteljskog i odgajateljskog kadra; obrasci ponašanja; socijalni sukobi; skriveni kurikulum; stavovi
(competences of teachers; behavior patterns; social conflicts; hidden curricula; attitudes)

Sažetak
Poznato je da obrasci ponašanja učitelja i odgajatelja proizlaze iz kulturnog konteksta i profesionalnog identiteta, a djeci predškolskog uzrasta i učenicima u nižim razredima osnovne škole upravo te osobe izvan obiteljskog kruga predstavljaju model socijalnog učenja. Ovo istraživanje bavi se stavovima studenata učiteljskog studija prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima. Prvi je cilj utvrditi stavove prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima studenata. Drugi je cilj utvrditi relacije između stavova prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima i godina studiranja. Podaci su prikupljani mjernim instrumentom Stavovi prema obrascima rješavanja socijalnih sukoba, adaptiranim prema Uzelac i Žakman (2000), na uzorku od 121 studenta Učiteljskog fakulteta u Rijeci tijekom prosinca 2007. godine. Rezultati, dobiveni primjenom jednostavnih statističkih metoda, pokazuju da nema statistički značajnih relacija između godina studiranja i stavova prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima. Rezultati su interpretirani u kontekstu skrivenog kurikuluma i implicitne pedagogije, te osnaživanja budućih učiteljica i odgajateljica tijekom studija za suočavanje s problemima u praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija

Napomena
It is well known that behavior patterns of teachers and kindergarten teachers derive from cultural context and proffessional identity and outside family circle for preschool children and students in primary school they are considered to be a model for social learning. The first goal is to determine attitudes of students toward forms of behavior in social conflicts. The second goal is to determine the relation between attitudes toward the models of behavior in social conflicts and years of study. In december 2007 data were collected by the instrument Attitudes toward the models of solving conflicts created by Uzelac and Žakman (2000). The subjects were 121 students of Teacher Faculty University of Rijeka. The results obtained by applying simple statistical methods, show no statistically significant relations between the years of study and attitudes toward the models of behavior in social conflicts. The findings were interpreted in context of hidden curricula and the implicit pedagogy, in order to strengthen these student teachers for problem solving of this kind in practice.



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Nataša Vlah (autor)

Avatar Url Zorina Pinoza-Kukurin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pinoza Kukurin, Zorina; Vlah, Nataša
Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima // Kvalitet i efikasnost nastave u društvu koje uči
Beograd, Srbija, 2009. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Pinoza Kukurin, Z. & Vlah, N. (2009) Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima. U: Kvalitet i efikasnost nastave u društvu koje uči.
@article{article, author = {Pinoza Kukurin, Zorina and Vlah, Nata\v{s}a}, year = {2009}, keywords = {kompetencije u\v{c}iteljskog i odgajateljskog kadra, obrasci pona\v{s}anja, socijalni sukobi, skriveni kurikulum, stavovi}, title = {Stavovi studenata U\v{c}iteljskog fakulteta u Rijeci prema obrascima pona\v{s}anja u socijalnim sukobima}, keyword = {kompetencije u\v{c}iteljskog i odgajateljskog kadra, obrasci pona\v{s}anja, socijalni sukobi, skriveni kurikulum, stavovi}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Pinoza Kukurin, Zorina and Vlah, Nata\v{s}a}, year = {2009}, keywords = {competences of teachers, behavior patterns, social conflicts, hidden curricula, attitudes}, title = {Attitudes of Teacher faculty students toward the models of behavior in social conflicts}, keyword = {competences of teachers, behavior patterns, social conflicts, hidden curricula, attitudes}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font