Pregled bibliografske jedinice broj: 571879
Odgojno angažirana didaktika
Odgojno angažirana didaktika // Nastava u suvremenoj školi: Zbornik radova u povodu 75. godišnjice života prof. dr. Pere Šimleše / Pivac, Josip (ur.).
Zagreb: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta u Zagrebu ; NIRO „Školske novine“ – Zagreb, 1987. str. 54-65 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 571879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojno angažirana didaktika
(Educationally-engaged didactics)
Autori
Vukasović, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nastava u suvremenoj školi: Zbornik radova u povodu 75. godišnjice života prof. dr. Pere Šimleše
/ Pivac, Josip - Zagreb : Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta u Zagrebu ; NIRO „Školske novine“ – Zagreb, 1987, 54-65
Skup
Znanstveni skup: „Nastava u suvremenoj školi“
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.04.1985. - 24.04.1985
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
didaktika; nastava; škola; didaktički intelektualizam; odgojna funkcija škole; nastavnik – odgojitelj
(didactics; lessons; school; didactic intellectualism; educational function of school; teacher – an educator)
Sažetak
U okolnostima širenja didaktičkoga intelektualizma autor u 12 teza vrlo argumentirano dokazuje da didaktika mora biti odgojno angažirana. Razotkriva štetnost didaktičkoga intelektualizma i materijalizma i utvrđuje pojavu atrofije odgojne funkcije škole. A pedagogijske spoznaje kazuju da je škola imanentno odgojna ustanova, nastava odgojno-obrazovni proces, didaktika teorija jedinstvenog odgojno-obrazovnog procesa, a nastavnik – odgojitelj. Stoga je prijeko potrebno reafirmirati odgojnu funkciji nastave i škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija