Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 571838

Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci o obrascima ponašanja u socijalnim sukobima


Vlah, Nataša; Pinoza Kukurin, Zorina
Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci o obrascima ponašanja u socijalnim sukobima // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 1; 39-53 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 571838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci o obrascima ponašanja u socijalnim sukobima
(Attitudes of Teacher faculty students in Rijeka toward the models of behavior in social conflicts)

Autori
Vlah, Nataša ; Pinoza Kukurin, Zorina

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 153 (2012), 1; 39-53

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kompetencije učitelja; kompetencije odgajatelja; obrasci ponašanja; skriveni kurikulum; socijalni sukobi; stavovi
(competences of teachers; behavior patterns; social conflicts; hidden curricula; attitudes)

Sažetak
Poznato je da obrasci ponašanja učitelja i odgajatelja proizlaze iz kulturnog konteksta i profesionalnog identiteta, a djeci predškolskog uzrasta i učenicima u nižim razredima osnovne škole upravo te osobe izvan obiteljskog kruga predstavljaju model socijalnog učenja. Prvi je cilj utvrditi stavove prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima studenata učiteljskog i odgajateljskog studija. Drugi je cilj utvrditi relacije između stavova prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima i godinâ studiranja. Podaci su prikupljani mjernim instrumentom Stavovi prema obrascima rješavanja socijalnih sukoba, adaptiranim prema Uzelac i Žakman (2000), na uzorku od 121 studenta Učiteljskog fakulteta u Rijeci tijekom prosinca 2007. godine. Rezultati dobiveni primjenom jednostavnih statističkih metoda pokazuju da nema statistički značajnih relacija između godina studiranja i stavova prema obrascima ponašanja u socijalnim sukobima. Rezultati su interpretirani u kontekstu skrivenog kurikuluma i osnaživanja budućih učiteljica i odgajateljica tijekom studija za suočavanje s problemima u praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija

Napomena
It is well known that behavior patterns of teachers and kindergarten teachers derive from cultural context and proffessional identity and outside family circle for preschool children and students in primary school they are considered to be a model for social learning. The first goal is to determine attitudes of students toward forms of behavior in social conflicts. The second goal is to determine the relation between attitudes toward the models of behavior in social conflicts and years of study. In december 2007 data were collected by the instrument Attitudes toward the models of solving conflicts created by Uzelac and Žakman (2000). The subjects were 121 students of Teacher Faculty University of Rijeka. The results obtained by applying simple statistical methods, show no statistically significant relations between the years of study and attitudes toward the models of behavior in social conflicts. The findings were interpreted in context of hidden curricula and in order to strengthen these student teachers for problem solving of this kind in practice.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Citiraj ovu publikaciju:

Vlah, Nataša; Pinoza Kukurin, Zorina
Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci o obrascima ponašanja u socijalnim sukobima // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 1; 39-53 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Vlah, N. & Pinoza Kukurin, Z. (2012) Stavovi studenata Učiteljskog fakulteta u Rijeci o obrascima ponašanja u socijalnim sukobima. Napredak (Zagreb), 153 (1), 39-53.
@article{article, author = {Vlah, Nata\v{s}a and Pinoza Kukurin, Zorina}, year = {2012}, pages = {39-53}, keywords = {kompetencije u\v{c}itelja, kompetencije odgajatelja, obrasci pona\v{s}anja, skriveni kurikulum, socijalni sukobi, stavovi}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {153}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Stavovi studenata U\v{c}iteljskog fakulteta u Rijeci o obrascima pona\v{s}anja u socijalnim sukobima}, keyword = {kompetencije u\v{c}itelja, kompetencije odgajatelja, obrasci pona\v{s}anja, skriveni kurikulum, socijalni sukobi, stavovi} }
@article{article, author = {Vlah, Nata\v{s}a and Pinoza Kukurin, Zorina}, year = {2012}, pages = {39-53}, keywords = {competences of teachers, behavior patterns, social conflicts, hidden curricula, attitudes}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {153}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Attitudes of Teacher faculty students in Rijeka toward the models of behavior in social conflicts}, keyword = {competences of teachers, behavior patterns, social conflicts, hidden curricula, attitudes} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font