Pregled bibliografske jedinice broj: 571631
New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st
New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st // World journal of education, 2(1) (2011), 82-91 doi:10.5430/wje.v2n1p3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 571631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st
(New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st Century)
Autori
Ljubetić, Maja
Izvornik
World journal of education (1925-0746) 2(1)
(2011);
82-91
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
djeca; kompetencije; odgojitelj; 21.stoljeće; profesionalni identitet
(Children; Competences; Educator; 21st Century; Professional identity)
Sažetak
Profesionalnim izazovima 21. stoljeća moći će odgovoriti samo oni pojedinci koji su na njih pravodobno pripremljeni. Kvaliteta odgojno-obrazovnih sustava, a posebice onog početnog – ranog i predškolskog odgoja, postaje prioritet svakog društva koje ima jasnu strategiju razvoja i koje vodi sustavnu obrazovnu politiku. Posebnu pozornost stoga, potrebno je posvetiti inicijalnom osposobljavanju i permanentnom stručnom usavršavanju odgojitelja kako bi stekli nužne pedagoške kompetencije za rad s djecom rane i predškolske dobi (i njihovim roditeljima) te im omogućili stjecanje istih. Mnogostruke odgojiteljske uloge zahtijevaju i raznovrsne kompetencije koje odgojitelj mora posjedovati, ali ih i razvijati kod svakog djeteta i to: kompetencije vezane za razumijevanje i unapređivanje djeteta ; učenje ; monitoring, evaluaciju, unaprjeđivanje procesa ; školu, obitelj, lokalnu zajednicu ; kurikulum te kompetencije potrebne za unapređivanje svoje osobnosti i profesionalnog djelovanja. Unaprjeđujući svoje kompetencije, odgojitelj sustavno gradi svoj profesionalni identitet.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Maja Ljubetić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI