Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 571631

New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st


Ljubetić, Maja
New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st // World journal of education, 2(1) (2011), 82-91 doi:10.5430/wje.v2n1p3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 571631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st
(New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st Century)

Autori
Ljubetić, Maja

Izvornik
World journal of education (1925-0746) 2(1) (2011); 82-91

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
djeca; kompetencije; odgojitelj; 21.stoljeće; profesionalni identitet
(Children; Competences; Educator; 21st Century; Professional identity)

Sažetak
Profesionalnim izazovima 21. stoljeća moći će odgovoriti samo oni pojedinci koji su na njih pravodobno pripremljeni. Kvaliteta odgojno-obrazovnih sustava, a posebice onog početnog – ranog i predškolskog odgoja, postaje prioritet svakog društva koje ima jasnu strategiju razvoja i koje vodi sustavnu obrazovnu politiku. Posebnu pozornost stoga, potrebno je posvetiti inicijalnom osposobljavanju i permanentnom stručnom usavršavanju odgojitelja kako bi stekli nužne pedagoške kompetencije za rad s djecom rane i predškolske dobi (i njihovim roditeljima) te im omogućili stjecanje istih. Mnogostruke odgojiteljske uloge zahtijevaju i raznovrsne kompetencije koje odgojitelj mora posjedovati, ali ih i razvijati kod svakog djeteta i to: kompetencije vezane za razumijevanje i unapređivanje djeteta ; učenje ; monitoring, evaluaciju, unaprjeđivanje procesa ; školu, obitelj, lokalnu zajednicu ; kurikulum te kompetencije potrebne za unapređivanje svoje osobnosti i profesionalnog djelovanja. Unaprjeđujući svoje kompetencije, odgojitelj sustavno gradi svoj profesionalni identitet.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Maja Ljubetić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi dx.doi.org

Citiraj ovu publikaciju:

Ljubetić, Maja
New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st // World journal of education, 2(1) (2011), 82-91 doi:10.5430/wje.v2n1p3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Ljubetić, M. (2011) New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st. World journal of education, 2(1), 82-91 doi:10.5430/wje.v2n1p3.
@article{article, author = {Ljubeti\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {82-91}, DOI = {10.5430/wje.v2n1p3}, keywords = {djeca, kompetencije, odgojitelj, 21.stolje\'{c}e, profesionalni identitet}, journal = {World journal of education}, doi = {10.5430/wje.v2n1p3}, volume = {2(1)}, issn = {1925-0746}, title = {New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st}, keyword = {djeca, kompetencije, odgojitelj, 21.stolje\'{c}e, profesionalni identitet} }
@article{article, author = {Ljubeti\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {82-91}, DOI = {10.5430/wje.v2n1p3}, keywords = {Children, Competences, Educator, 21st Century, Professional identity}, journal = {World journal of education}, doi = {10.5430/wje.v2n1p3}, volume = {2(1)}, issn = {1925-0746}, title = {New Competences for the Pre-shool Teacher A Successful Response to the Challenges of the 21st Century}, keyword = {Children, Competences, Educator, 21st Century, Professional identity} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font