Pregled bibliografske jedinice broj: 571507
Kalkulatori u nastavi matematike – da ili ne?
Kalkulatori u nastavi matematike – da ili ne? // Matematika i škola, 4 (2003), 20; 218-222 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 571507 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kalkulatori u nastavi matematike – da ili ne?
(Calculators in mathematics teaching - yes or no?)
Autori
Lovrić, Gordan
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 4
(2003), 20;
218-222
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kalkulator; nastava; matematika; osnovna škola
(calculator; teaching; mathematics; primary school)
Sažetak
Iznesene su dileme učitelja matematike u osnovnim školama vezano uz upotrebu kalkulatora u nastavi. Najčešće se one svode na dozvoliti kalkulator ili ne. Rijetke su rasprave stručne javnosti o načinima upotrebe kalkulatora i njegovom utjecaju na sadržaj i postupke poučavanja matematike. Autor je upravo ovim člankom želio usmjeriti razmišljanja učitelja na načine primjene kalkulatora u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA