Pregled bibliografske jedinice broj: 571458
Kultura društva kao osnova oblikovanja organizacijske kulture u kontekstu suvremenih menadžerskih procesa
Kultura društva kao osnova oblikovanja organizacijske kulture u kontekstu suvremenih menadžerskih procesa // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2011), 2; 15-20 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 571458 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kultura društva kao osnova oblikovanja organizacijske kulture u kontekstu suvremenih menadžerskih procesa
(The culture of society as a basis for designing organizational culture in the context of contemporary management processes)
Autori
Bedeković, Vesna ; Lukačević, Vlatka
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 2
(2011), 2;
15-20
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kultura; kultura društva; organizacijska kultura; suvremeni menadžerski procesi; globalno poslovanje
(culture; culture of society; organizational culture; contemporary management processes. global business)
Sažetak
Problematika rada usmjerena je na promišljanje kulture društva kao osnove oblikovanja organizacijske kulture. Uz elaboraciju višeznačnosti pojma kulture kao posljedice različitih pristupa određenju pojma kulture unutar pojedinih disciplinarnih područja, u radu se iznose osnovne odrednice kulture društva i organizacijske kulture, osnovne specifičnosti utjecaja kulture društva na menadžment, kao i neke specifičnosti (su)odnosa kulture društva i organizacijske kulture u kontekstu suvremenih menadžerskih procesa. Poseban naglasak u radu se stavlja na potrebu razumijevanja složenosti međunarodnog okruženja i specifičnosti koje proizlaze iz različitosti ekonomskih, političkih i društveno – kulturalnih sustava uključenih u poslovne procese na globalnom tržištu, kao i na potrebu razumijevanja složenosti utjecaja kulture društva na oblikovanje poslovnog ponašanja, izgradnju organizacijske kulture i uspostavljanje interkulturalnih odnosa na globalnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija