Pregled bibliografske jedinice broj: 571447
Interkulturalna komunikacija kao čimbenik približavanja i prožimanja kultura u turističkom kontaktu.
Interkulturalna komunikacija kao čimbenik približavanja i prožimanja kultura u turističkom kontaktu. // Društvo i tehnologija 2011 / Plenković, Mario ; Galičić, Vlado (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2011. str. 562-568 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 571447 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalna komunikacija kao čimbenik približavanja i prožimanja kultura u turističkom kontaktu.
(Intercultural communication as a factor of drawing closer and imbuing cultures in tourist contact)
Autori
Bedeković, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2011
/ Plenković, Mario ; Galičić, Vlado - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2011, 562-568
ISBN
978- 953-6226-22-1
Skup
Društvo i tehnologija 2011
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 28.06.2011. - 30.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
turistički kontakt; interkulturalna komunikacija; prožimanje kultura; interkulturalna kompetencija; kulturni turizam
(touristic contact; intercultural communication; imbuing cultures; intercultural competence; cultural tourism)
Sažetak
Temeljni odnos između turista, turističkih djelatnika i stanovnika receptivnog područja kao pripadnika kulture domaćina pretpostavlja ostvarivanje turističkog kontakta temeljenog na inerkulturalnoj komunikacija koja podrazumijeva interkulturalnu svijest o potrebi uočavanja, razumijevanja i uvažavanja kulturnih posebnosti svih sudionika u komunikacijskom procesu. Susret, približavanje i prožimanje kultura u turističkom kontaktu kroz putovanje kao odnos prema "drugome", temeljen na ideji interkulturalizma kao poveznici ljudi različitih rasa, etniciteta, kultura i religija u centar pozornosti dovodi pitanje interkulturalne kompetencije kao osnovnog sredstva ostvarivanja interkulturalne komunikacije. Izazovi budućnosti suvremenog turizma kao suvremenog načina spoznavanja "drugoga" stoga se ogledaju u suvremeno strukturiranoj turističkoj ponudi koja bi trebala artikulirati one sadržaje i programe, poglavito u području kulturnog turizma, koji će u neposrednim dodirima između različitih kultura i traganju za identitetom "drugoga" razgrađivati stereotipe i predrasude te netoleranciju, stigmatizaciju i diskriminaciju među ljudima.
Izvorni jezik
Hrvatski