Pregled bibliografske jedinice broj: 571444
Odgoj za nenasilno rješavanje sukoba
Odgoj za nenasilno rješavanje sukoba // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 4 (2000), 15-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 571444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgoj za nenasilno rješavanje sukoba
(Education for non-violent conflict resolution)
Autori
Bedeković, Vesna
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 4
(2000);
15-22
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
sukob; nenasilno rješavanje sukoba; učenici mlađe školske dobi; odgojno djelovanje; razvoj dječje ličnosti
(conflict; non-violent conflict resolution; students under school age; education activities; development of children's personality)
Sažetak
U članku su prikazani rezultati straživanja o osviještenosti pojma sukoba, nastanku sukoba, reakciji na sukob i načinu njegova rješavanja među učenicima mlađe školske dobi. Dobiveni podaci pokazuju da učenici razumiju pojam sukoba, da su najčešći akteri sukoba vršnajci iz razreda koji češće ulaze u verbalni, nego u fizički sukob, te da se prema suprotnoj strani često ponašaju agresivno, ali jednako tako i da sudionici u sukobu imaju naglašen negativan emocionalni stav te sukobe u većini slučajeva nastoje riješiti zajedničkim dogovorom. Izražen je stav da je odgojno djelovanje za nenasilno rješavanje sukoba potrebno usmjeriti na kognitivno, afektivno i psihomotoričko područje razvoja dječje ličnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija