Pregled bibliografske jedinice broj: 571432
Kreativnost osnovnoškolskih učitelja
Kreativnost osnovnoškolskih učitelja // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : Knjiga radova : Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : Collection of papers : a Handbook for Current and Future Teachers / Munk, Krešimir (ur.).
Zagreb: Profil, 2009. str. 191-199
CROSBI ID: 571432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativnost osnovnoškolskih učitelja
(Ceeativity of primary school teachers)
Autori
Bedeković, Vesna ; Štefančić Andrijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : Knjiga radova : Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : Collection of papers : a Handbook for Current and Future Teachers
Urednik/ci
Munk, Krešimir
Izdavač
Profil
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
191-199
ISBN
978-953-12-1143-7
Ključne riječi
kreativna nastava, učitelj, učenici, poticanje kreativnosti, cjeloživotno učenje
(creative teaching, teacher, pupils, stimulating creativity, life-long learning)
Sažetak
Bitna odlika kreativne nastave leži u poznavanju učenikove ličnosti, pri čemu je za kreativan rad učitelja bitno u kojoj mjeri ima izgrađen vlastiti kreativan stav, na koje načine može otkrivati i usmjeravati učenikove stvaralačke potencijale, pomoću kojih sadržaja će najdjelotvornije poticati svakog učenika na raznovrsne oblike stvaralačkog istraživanja te kako će osigurati stvaralačku klimu. Pođemo li od činjenice da je učitelj osnovni pokretač kreativnosti svojih učenika i najznačajniji činitelj odgojno-obrazovnog procesa, tada se posebna karakteristika učiteljskog poziva odnosi na njegovu pernamentnu kreativnu aktivnost s učenicima, što nužno podrazumijeva potrebu stalnog usavršavanja i cjeloživotnog učenja usmjerenog prema stjecanju nužnih kompetencija kao pretpostavkama za kreativan pristup učenicima. Empirijski dio rada kroz studiju slučaja učiteljice M. Š., čiji je cilj usmjeren na utvrđivanje utjecaja načina oblikovanja razrednog okruženja, primjene strategija poučavanja, postupaka praćenja i ocjenjivanja te načina i oblika suradnje s roditeljima na poticanje kreativnosti učenika, ukazao je na aspekte razlikovanja kreativne nastave od nastave koja učenika stavlja u pasivan položaj objekta te na moguće pravce poboljšanja nastavne prakse usmjerene na poticanje kreativnosti osnovnoškolskih učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
122-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Vesna Bedeković
(autor)