Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 571431

Interkulturalna kompetencija nastavnika : izazov ili odgovor na zahtjeve suvremene škole. 


Bedeković, Vesna
Interkulturalna kompetencija nastavnika : izazov ili odgovor na zahtjeve suvremene škole.  // Budućnost obrazovanja učitelja - novi izazovi i pogledi : zbornik radova / Kaich, Katalin (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2009. str. 480-492 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 571431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interkulturalna kompetencija nastavnika : izazov ili odgovor na zahtjeve suvremene škole. 
(Teacher's intercultural competence : challenge or response to contemporary school requests)

Autori
Bedeković, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Budućnost obrazovanja učitelja - novi izazovi i pogledi : zbornik radova / Kaich, Katalin - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2009, 480-492

ISBN
978-86-323-0756-8

Skup
Budućnost obrazovanja učitelja - novi izazovi i pogledi

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 19.09.2008. - 21.09.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
multikulturalno društvo; škola; interkulturalni odgoj i obrazovanje; interkulturalne kompetencije učitelja; cjeloživotno učenje
(multicultural society; school; intercultural upbringing and education; teacher's intercultural competence; lifelong learning)

Sažetak
Europa se u današnje vrijeme suočava s naglim i nezaustavljivim migracijama stanovništva, uslijed čega većinu njenih država obilježava cijeli niz različitih nacionalnih, etničkih, jezičnih, vjerskih i kulturnih populacijskih skupina koje ih čine multikulturalnim društvenim sustavima. Pođemo li od činjenice da je pojam multikulturalnog društva ključan za pristup interkulturalizmu, tada neka od obilježja multikulturalnih društava snažno utječu na razvoj suvremenog interkulturalizma, čiji koncept polazi od interkulturalne ideje kao poveznice ljudi različitih rasa, etniciteta, kultura i vjera, dok su njegovi ciljevi usmjereni na usvajanje osnovnih pojmova na području kulture i razumijevanje načina funkcioniranja kulturno pluralnih zajednica. Prihvativši realnost da upravo škole postaju stjecišta različitih kultura sve veći broj europskih zemalja interkulturalna načela ugrađuje u svoje obrazovne sustave, prilagođavajući pristup interkulturalizmu svojim društvenim sustavima, tradicijama, općim interesima i potrebama. Interkulturalni odgoj i obrazovanje pritom implicira potrebu novog pristupa izradi kurikuluma uvođenjem novih sadržaja i inovacijskih oblika rada, pri čemu se od učitelja očekuje da bude moderator interkulturalnih odnosa, dok jačanje interkulturalnog identiteta i razvijanje interkulturalne kompetencije učitelja čine bitne komponente cjeloživotnog učenja prilagođenog potrebama i zahtjevima suvremenog društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Bedeković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bedeković, Vesna
Interkulturalna kompetencija nastavnika : izazov ili odgovor na zahtjeve suvremene škole.  // Budućnost obrazovanja učitelja - novi izazovi i pogledi : zbornik radova / Kaich, Katalin (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2009. str. 480-492 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bedeković, V. (2009) Interkulturalna kompetencija nastavnika : izazov ili odgovor na zahtjeve suvremene škole. . U: Kaich, K. (ur.)Budućnost obrazovanja učitelja - novi izazovi i pogledi : zbornik radova.
@article{article, author = {Bedekovi\'{c}, Vesna}, editor = {Kaich, K.}, year = {2009}, pages = {480-492}, keywords = {multikulturalno dru\v{s}tvo, \v{s}kola, interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalne kompetencije u\v{c}itelja, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, isbn = {978-86-323-0756-8}, title = {Interkulturalna kompetencija nastavnika : izazov ili odgovor na zahtjeve suvremene \v{s}kole. }, keyword = {multikulturalno dru\v{s}tvo, \v{s}kola, interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalne kompetencije u\v{c}itelja, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Bedekovi\'{c}, Vesna}, editor = {Kaich, K.}, year = {2009}, pages = {480-492}, keywords = {multicultural society, school, intercultural upbringing and education, teacher's intercultural competence, lifelong learning}, isbn = {978-86-323-0756-8}, title = {Teacher's intercultural competence : challenge or response to contemporary school requests}, keyword = {multicultural society, school, intercultural upbringing and education, teacher's intercultural competence, lifelong learning}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font