Pregled bibliografske jedinice broj: 571394
Interkulturalni aspekti menadžmenta
Interkulturalni aspekti menadžmenta
Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2010
CROSBI ID: 571394 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalni aspekti menadžmenta
(Intercultural aspects of managemant)
Autori
Bedeković, Vesna
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Grad
Virovitica
Godina
2010
Stranica
189
ISBN
978-953-56081-1-0
Ključne riječi
globalizacija; kulturno-pluralno tržište; suvremeni menadžment; interkulturalni pristup menadžmentu; interkulturalno kompetentan menadžer
(globalisation; cultural-plural market; contemporary management; intercultural approach to management; intercultural competent manager)
Sažetak
Udžbenik je sadržajno podijeljen u četiri dijela. Prvi dio obuhvaća analizu globalne slike svijeta u 21. stoljeću uz promišljanje globalizacije kao suvremenog svjetskog procesa čije se dimenzije impliciraju na sva područja ljudskih djelatnosti, poglavito na menadžment, kao područje koje se prvenstveno bavi ljudima, njihovim vrijednostima, identitetom, rastom i razvojem u kontekstu društva koje u današnjim uvjetima poprima obilježja suvremenog multikulruralnog sustava. Drugi dio udžbenika razrađuje problematiku suvremenog menadžmenta u uvjetima globalnog poslovanja uz analizu različitih pristupa menadžmentu i poželjnih osobina suvremenog menadžera te promišljanje izazova suvremenog menadžmenta u kontekstu promijejenih uvjeta poslovanja na globalnom kulturno - pluralnom tržištu. Treći dio udžbenika odnosi se na razmatranje osnovnih značajki koncepta interkulturalizma i interkulturalnog pristupa menadžmentu, s posebnim osvrtom na utjecaj kulture društva na menadžment kao područje aktivne primjene interkulturalizma te osvrtom na značaj razvoja interkulturalnog menadžmenta kao posebnog područja menadžmenta koje se bavi pitanjima međusobnih odnosa i interakcije pripadnika različitih kultura prilikom uspostavljanja komunikacije usmjerene prema učinkovitoj suradnji i postizanju poslovnog uspjeha na međunarodnom globalnom tržištu. Pozornost četvrtog dijela udžbenika usmjerena je na pitanja interkulturalnih izazova menadžmenta u kontekstu društva znanja 21. stoljeća uz analizu sustava cjeloživotnog obrazovanja menadžera za interkulturalne odnose koje bi, sagledano u multikulturalnom kontekstu i temeljeno na interdisciplinarnom pristupu, menadžerima trebalo omogućiti stjecanje specifičnih znanja, vještina i kompetencija neophodnih za rad i profesionalno djelovanje u uvjetima globalnog kulturno – pluralnog tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija