Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 571278

Brend kao historiografski identitetski sustav


Vukić, Feđa
Brend kao historiografski identitetski sustav // Kulturna dediščina industrijskih panog / Černelič Krošelj, A., Jelavić Ž., Rožman H. (ur.).
Ljubljana: Slovensko etnološko društvo, 2011. str. 320-330 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 571278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Brend kao historiografski identitetski sustav
(Brand as an Historiographic Identity System)

Autori
Vukić, Feđa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kulturna dediščina industrijskih panog / Černelič Krošelj, A., Jelavić Ž., Rožman H. - Ljubljana : Slovensko etnološko društvo, 2011, 320-330

ISBN
978-961-6775-08-3

Skup
11.Uzporednice med slovensko in hrvaško etnologijo

Mjesto i datum
Krško, Slovenija, 29.10.2010. - 30.10.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
identitet; brend; povijest; komunikacija
(identity; brand; history; communication)

Sažetak
Članak tematizira komuniakcijsko djelovanje Eduarda Slavoljuba Penkale i Eugena Fellera kao početke sustavnog građenja tržišnih komunikacija. Sačuvana dokumentacija o poduzetničkim i komunikacijskim poduhvatima dvojice hrvatskih povijesnih protagonista liberalne ekonomije svjedoče o prvim pokušajia sustavnog građenja identiteta robne marke, brenda. Time su ti pokušaji važan dio nematerijale kulturne baštine industijrkog doba.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Arhitektonski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Feđa Vukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vukić, Feđa
Brend kao historiografski identitetski sustav // Kulturna dediščina industrijskih panog / Černelič Krošelj, A., Jelavić Ž., Rožman H. (ur.).
Ljubljana: Slovensko etnološko društvo, 2011. str. 320-330 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vukić, F. (2011) Brend kao historiografski identitetski sustav. U: Černelič Krošelj, A., Jelavić Ž., Rožman H. (ur.)Kulturna dediščina industrijskih panog.
@article{article, author = {Vuki\'{c}, Fe\dja}, year = {2011}, pages = {320-330}, keywords = {identitet, brend, povijest, komunikacija}, isbn = {978-961-6775-08-3}, title = {Brend kao historiografski identitetski sustav}, keyword = {identitet, brend, povijest, komunikacija}, publisher = {Slovensko etnolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Kr\v{s}ko, Slovenija} }
@article{article, author = {Vuki\'{c}, Fe\dja}, year = {2011}, pages = {320-330}, keywords = {identity, brand, history, communication}, isbn = {978-961-6775-08-3}, title = {Brand as an Historiographic Identity System}, keyword = {identity, brand, history, communication}, publisher = {Slovensko etnolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Kr\v{s}ko, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font