Pregled bibliografske jedinice broj: 571278
Brend kao historiografski identitetski sustav
Brend kao historiografski identitetski sustav // Kulturna dediščina industrijskih panog / Černelič Krošelj, A., Jelavić Ž., Rožman H. (ur.).
Ljubljana: Slovensko etnološko društvo, 2011. str. 320-330 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 571278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brend kao historiografski identitetski sustav
(Brand as an Historiographic Identity System)
Autori
Vukić, Feđa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kulturna dediščina industrijskih panog
/ Černelič Krošelj, A., Jelavić Ž., Rožman H. - Ljubljana : Slovensko etnološko društvo, 2011, 320-330
ISBN
978-961-6775-08-3
Skup
11.Uzporednice med slovensko in hrvaško etnologijo
Mjesto i datum
Krško, Slovenija, 29.10.2010. - 30.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
identitet; brend; povijest; komunikacija
(identity; brand; history; communication)
Sažetak
Članak tematizira komuniakcijsko djelovanje Eduarda Slavoljuba Penkale i Eugena Fellera kao početke sustavnog građenja tržišnih komunikacija. Sačuvana dokumentacija o poduzetničkim i komunikacijskim poduhvatima dvojice hrvatskih povijesnih protagonista liberalne ekonomije svjedoče o prvim pokušajia sustavnog građenja identiteta robne marke, brenda. Time su ti pokušaji važan dio nematerijale kulturne baštine industijrkog doba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija