Pregled bibliografske jedinice broj: 571209
Leksikon marketinga
Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011 (Leksikon)
CROSBI ID: 571209 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Leksikon marketinga
(Marketing Lexicon)
Urednik/ci
Previšić, Jozo
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, leksikon, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2011
Stranica
917
ISBN
978-953-6025-39-8
Ključne riječi
marketing
Sažetak
U Leksikonu marketinga je obrađeno 3313 natuknica. Osim užeg područja marketinga, uključene su i važne natuknice iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). Leksikon sadrži i englesko-hrvatski rječnik svih obrađenih natuknica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija